Σύνδεση

Featured

VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ

Στο συμπόσιο κινητήρων της Βιέννης η VW…

Στο συμπόσιο κινητήρων της Βιέννης η VW αποκάλυψε τα πλάνα της για το άμεσο μέλλον της γκάμας των κινητήρων της.

Έτσι λοιπόν και σε ότι αφορά τους diesel μαζί με τη νέα γενιά του Passat θα παρουσιαστεί και ο καινούργιος τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών, ο οποίος με τη βοήθεια 2 turbo θα αποδίδει 240 ίππους.

Δίλιτρο θα είναι και το top σύνολο βενζίνης, που ουσιαστικά είχε προαναγγελθεί με την παρουσίαση του Golf R400 και όντως θα αποδίδει 400 ίππους και 450 Nm ροπής, ενώ ταυτόχρονα επιβεβαιώθηκε η εξέλιξη ενός νέου κιβωτίου DSG με 10 σχέσεις, το οποίο θα μπορεί αν διαχειρισθεί μέχρι και 500 Nm.

Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον πάντως, με βάση τα δεδομένα όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί, παρουσιάζει ο καινούργιος τρικύλινδρος TSI βενζίνης των 1.000 κυβικών, ο οποίος αρχικά στο ανανεωμένο Polo θα αποδίδει 90 και 110 ίππους με 160 και 200 Nm αντίστοιχα. Ο ίδιος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και στο Golf, στο οποίο θα αποδίδει 116 ίππους (200 Nm).

Γιάννης Σκουφής

Volkswagen Golf R-Line

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Το νέο Dacia Bigster στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Dacia

CUPRA Terramar: Νεανικό, δυναμικό και plug-in υβριδικό με 100+ χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας

Cupra

Το νέο Fiat Grande Panda το καλοκαίρι στην Ελλάδα – Πόσο θα κοστίζει

Featured