Σύνδεση

Volkswagen

VW: NEA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ DSG

Η VW, μετά την Κίνα και τα 384.000 αυτοκίνητα ανακαλεί και 91.000 μοντέλα της που είναι εξοπλισμένα με κιβώτια DSG –τόσο 6 όσο και 7 σχέσεων- και στην Ιαπωνία.

Το θέμα και στις δύο περιπτώσεις είναι ότι το DSG (κατασκευάζεται από την Borg Wagner) δεν φαίνεται να συμπαθεί το συνδυασμό ζέστης, υγρασίας και κυκλοφοριακού χάους που επικρατεί στις ασιατικές μητροπόλεις, με το πρόβλημα να εντοπίζεται σε μεμονωμένες περιπτώσεις κατ’ αρχήν στην κεντρική μονάδα ελέγχου του (mechatronic). Κατά δεύτερο λόγο μπορεί να παρατηρηθεί απώλεια πίεσης λαδιού, που έχει σα συνέπεια να μη μεταφέρεται σωστά η ροπή από τον κινητήρα.

Στην Ευρώπη τώρα έχουν αναφερθεί κατά καιρούς διάφορα θέματα με τα συγκεκριμένα κιβώτια, τα οποία σχετίζονται περισσότερο με τον έντονο θόρυβο και την άτσαλη εμπλοκή των μικρών σχέσεων. Και σε αυτές τις περιπτώσεις κύρια υπεύθυνη είναι η ηλεκτρονική μονάδα, ενώ η VW σύμφωνα με πληροφορίες μας προτίθεται να καλύπτει με έναν τύπο εγγύησης καλής θέλησης τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα όλων των εταιρειών του ομίλου της που είναι εκτός κανονικής εγγύησης, μιας και γενικά οι βλάβες των κιβωτίων είναι ιδιαίτερα ακριβές.  

Γιάννης Σκουφής

Με τη συνεργασία του www.caroto.gr

5s Σχόλια

1 Σχόλιο

  1. Ιωάννης Καραγιαννης

    04/07/2016 στις 22:14

    Καλησπέρα σας
    Έχω ένα Octavia 1.4 sti του 2011
    Έχω αλλάξει σε δυο χρόνια δυο φορές το mechatronik
    Οποίος μπορεί ας βοηθήσει γιατί μου αρέσει το αυτόματο σασμάν και μου αρέσει και η Octavia
    Δεν ειναι δυνατόν να καίγεται η πλακέτα κάθε χρόνο
    Ειλικρινά μια τόσο μεγάλη εταιρεία ειναι κρίμα να ξεφτηλιζετε για τέτοιου είδους βλάβες

  2. Μακης

    26/08/2016 στις 10:41

    Εχω ενα octavia 2011 dsg7 πετρελαιο εισαγωγης. Εκτος απο ενα κροταλισμα που ακουω στη μηχανη τωρα τελευταια, σημερα βαζω οπισθεν και ακουστηκε ενας θορυβος. Στη συνεχεια d1-d2-d3-d4 οι αλλαγες δεν γινονταν ομαλα, στις επομενες εστρωσε.Σταματαω βαζω οπισθεν κανενας θορυβος.Ξεκιναω χωρις να σβησω τη μηχανη και για 500-1000 μετρα με πηγαινε με d2 χωρις να αλλαζει σχεση. Ξαφνικα η ενδειξη d2 αρχισε να αναβοσβηνει και μια εδειχνε d2 ,μια κλειδι απο αυτα που χρησιμοποιουν οι μηχανικοι. Μετα τα 1000 μετρα απο d2 πηγε d4 δηλαδη πηδηξε την d3 και η ενδειξη συνεχιζε να αναβοσβηνει οπως και πριν. Θα ηθελα την γνωμη σας.

  3. Lefteris

    14/10/2016 στις 01:50

    Καλησπερα.. εχω το ιδιο προβλημα με εσενα Μακη.. υπαρχει καποια λυση στο προβλημα;;

  4. Στέλιος

    18/12/2016 στις 08:46

    Μάκη και Lefteri, λάδια και φίλτρο λαδιού, αλλάξατε στο σαζμάν?

  5. Νεστορας

    24/06/2017 στις 21:30

    Εχω μια giulietta αυτοματη….60000 χλμ σε πολυ καλη κατασταση αλλα στην οπισθεν ακουω ενα σαν γριλισμα στην αρχη και μετα σταματα….οταν σταματησω και κανω ξανα οπισθεν το ξανακανει στην αρχη της …η autoone λεει τιποτα αλλα με ανησυχει το αυτοματο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το νέο Nissan Qashqai είναι αναβαθμισμένο! (Video)

Featured

Αυτή είναι η Milano, το νέο μικρό SUV της Alfa Romeo

Alfa Romeo

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured