Σύνδεση

Featured

VW CROSSBLUE: TO ΜΕΓΑΛΟ, ΦΤΗΝΟ ΤΖΙΠ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ

Το VW Crossblue, το πρωτότυπο ενός μεγάλου SUV που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στις αρχές του χρόνου στο Ντιτρόιτ, θα περάσει τελικά στην παραγωγή το 2016. Θα προηγηθεί η νέα γενιά του επιτυχημένου Tiguan και στη συνέχεια η προτεραιότητα σε ότι αφορά τα τζιπ της μάρκας θα δοθεί στο Crossblue, που θα είναι περίπου 60 εκατοστά πιο μακρύ. Θα φλερτάρει δηλαδή έντονα με το όριο των 5 μέτρων, δηλαδή θα είναι πιο μεγάλο από το Touareg, ενώ θα έχει, ακριβώς όπως και το πρωτότυπο, θέσεις για 7. Ή στις πιο πλούσιες εκδοχές του 6 ανεξάρτητες.

Το μεταξόνιο πάντως των 3 μέτρων εγγυάται την άνεση όλων όσων θα λάβουν θέση ανεξάρτητα από τη διαμόρφωση του εσωτερικού, ενώ σε ότι αφορά τους κινητήρες του η γκάμα θα μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευρεία και να περιλαμβάνει από έναν μικρό, οικονομικό diesel μέχρι μεγάλους V6 βενζίνης 3.000 κυβικών. Το πρωτότυπο πάντως είναι υβριδικό με έναν τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα (TDI) με άγνωστο κυβισμό αλλά με 190 ίππους, ο οποίος υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα –ο εμπρός αποδίδει 40 kW, ο πίσω 85- με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να ανέρχεται σε 305 ίππους και η ροπή σε 700 Nm. Το Crossblue concept μπορεί να κινηθεί καθαρά ηλεκτρικά για 33 χιλιόμετρα, ολοκληρώνει το 0-100 σε 7,1 δεύτερα, έχει τελική λίγο πάνω από τα 200, ενώ κατά μέσο όρο χρειάζεται 2,1 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα. Στην περίπτωση που ο TDI λειτουργεί συνεχώς η τελευταία τιμή διαμορφώνεται στα 4,9 λίτρα που εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα καλή για ένα τζιπ αυτού του μεγέθους. Και αυτού του βάρους.

Όσο για τη βασική τιμή του VW Crossblue υπολογίστε πως θα κινείται κάπου μεταξύ των 35 και των 40.000 χιλιάδων ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup