Σύνδεση

Volkswagen

VW CROSS COUPE II

H μελλοντική εικόνα του VW Tiguan μετά το Τόκιο θα εμφανιστεί και στη Γενεύη, έχοντας κάνει ένα βήμα μπροστά σε ότι αφορα τα μηχανικά του μέρη. Κι αυτό γιατί πλέον το υβριδικό σύστημα πρόωσής του αποτελείται από ένα δίλιτρο turbo diesel, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm ροπής, καθώς και από δύο ηλεκτροκινητήρες.

Ο πιο μικρός (40kW, 180 Nm) κινεί τους εμπρός τροχούς, ενώ ο πιο δυνατός (85 kW, 270 Nm) τους πίσω κι είναι αυτός που λειτουργεί όταν το Cross Coupe κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Στην περίπτωση αυτή η αυτονομία των συσσωρευτών ιόντων λιθίου που βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ επαρκεί για περίπου 45 χιλιόμετρα με ταχύτητες μέχρι 120 χλμ./ ώρα. Συνολικά εκτός από το e-mode υπάρχουν και άλλα 4 προγράμματα λειτουργίας, αυτό της φόρτισης των συσσωρευτών μέσω του κινητήρα πετρελαίου, το offroad, στο οποίο η εμπλοκή της τετρακίνησης είναι μόνιμη, το City για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη οικονομία και το Sport για τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.

Οι οποίες είναι πραγματικά καλές μιας και λόγω της συνδυαστικής ισχύος των 305 ίππων το Cross Coupe φτάνει τα 220 χλμ./ ώρα, ενώ επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 σε μόλις 6,5 δεύτερα. Παράλληλα η επίσημη μέση κατανάλωσή του είναι 1,8 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 που της αντιστοιχούν 46 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

To Cross Coupe είναι προς το παρόν πρωτότυπο, αλλά υπάρχουν πλάνα για την κανονική παραγωγή του από το 2014, όταν και θα αντικατασταθεί το Tiguan της τρέχουσας γενιάς. 

{gallery}photos/27/news/VW-CROSS-COUPE-II{/gallery}


Επόμενο:

SEAT TOLEDO

Μη χάσεις:

DATSUN ΞΑΝΑ

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured