Σύνδεση

Volkswagen

VW CROSS COUPE GTE: ΜΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ

H VW μπορεί να ξεπέρασε το 2014 το φράγμα…

H VW μπορεί να ξεπέρασε το 2014 το φράγμα των 10 εκατομμυρίων μονάδων (πιο συγκεκριμένα 10,14), κατορθώνοντας μέσα σε μια 10ετία να διπλασιάσει τις πωλήσεις της, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πηγαίνει καλά σε όλες τις αγορές.

Εκεί που δείχνει να έχει το μεγαλύτερο θέμα είναι στις ΗΠΑ, ενώ προσπαθεί να διάφορες κινήσεις να τονώσει την παρουσία της στη 2η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Έτσι προς τα τέλη του 2016 θα ξεκινήσει την παραγωγή στο αμερικάνικο εργοστάσιό της ενός μεγάλου (για τα δικά μας δεδομένα) SUV μήκους περίπου 5 μέτρων, με 7 θέσεις, το οποίο ναι μεν θα βασίζεται στο μεταβλητό πλαίσιο MQB αλλά θα έχει δική του, ιδιαίτερη εμφάνιση προσαρμοσμένη στις τοπικές προτιμήσεις και γούστα.

Μια πρώτη ένδειξη ως προς αυτήν την κατεύθυνση θα είναι το πρωτότυπο των 4,84 μέτρων του φετινού Ντιτρόιτ, το Cross Coupe GTE -θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως η συνέχεια του επίσης 7θέσιου Cross Blue που είχε παρουσιαστεί πρις 2 χρόνια στην ίδια έκθεση- που επιπλέον είναι και υβριδικό.

Αισθητικά η προσέγγιση του βασίζεται στις καθαρές γραμμές, στη χρήση αλουμινίου ως διακοσμητικού στοιχείου, στο έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος και στα τονισμένα φτερά, που θυμίζουν λίγο και τα μοντέλα της Jeep και γεμίζουν –στο concept τουλάχιστον- από τροχούς 22 ιντσών.

Ίδια λογική με απλές, ξεκάθαρες γραμμές και στο εσωτερικό, με προγραμματιζόμενα ψηφιακά όργανα και δύο συνολικά οθόνες αφής στην κεντρική κονσόλα.

Όπως προαναφέραμε το VW Cross Coupe GTE είναι υβριδικό, με το σύστημα πρόωσής του να αποτελείται από έναν V6 βενζίνης 3.600 κυβικών ο οποίος αποδίδει 280 άλογα και 350 Nm και από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν με 40 kW και 220 Nm μπροστά και έναν με 85 kW και 270 Nm πίσω. H συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 360 άλογα, ενώ η μπαταρία του συστήματος είναι 14,1 kWh, βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ και επαρκεί για καθαρά ηλεκτρική λειτουργία μέχρι και για 32 χιλιόμετρα.

Το VW Cross Coupe GTE έχει παράλληλα και 4 προγράμματα λειτουργίας για το σύστημα πρόωσής του, τα Hybrid, GTE, Battery Hold / Battery Charge και Offroad, καθώς και διάφορα άλλα προγράμματα για κίνηση στην άσφαλτο και πέρα από αυτήν.

Οι άνθρωποι της VW θα βγάλουν στην έκθεση του Ντιτρόιτ κάποια χρήσιμα συμπεράσματα από τις αντιδράσεις του κοινού για το αν η αλά americain προσέγγισή του είναι επιτυχημένη, αν και η ουσία της όλης προσπάθειας θα αποδειχθεί με το κανονικό μοντέλο παραγωγής.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Ποιο λέτε πως είναι το πιο αγαπημένο χρώμα αυτοκινήτων παγκοσμίως;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Το Hyundai Kona είναι μια πολύ καλή περίπτωση υβριδικού

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup