Σύνδεση

Volkswagen

NEO VW CC

vw-cc-1

Με το καινούργιο VW CC (το Passat όπως βλέπετε δεν υπάρχει πλέον στην επωνυμία) η γερμανική εταιρεία φιλοδοξεί να συνεχίσει την επιτυχία της πρώτης γενιάς του τετράθυρου κουπέ της. Που μπορεί να μην ήταν συνολικά το πρώτο αυτής της πραγματικά ενδιαφέρουσας κατηγορίας αλλά ήταν το πρώτο οικονομικά προσιτό.

Η δεύτερη γενιά του CC λοιπόν διατηρεί τη λογική του προκατόχου με τη σιλουέτα αλά κουπέ και τις άνετες θέσεις για 4 (τουλάχιστον), ενώ απο κει και πέρα έχει ανανεωθεί οπτικά, μιας και έχει αποκτήσει τόσο καινούργιο εμπρός μέρος όσο και πίσω.

Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό, με αποτέλεσμα συνολικά το VW CC να δείχνει πιο upper class. Το τελευταίο ενισχύεται και από τον αναβαθμισμένο βασικό εξοπλισμό του, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει προβολείς Bi Xenon με κατευθυνόμενη δέσμη στις στροφές, LED πίσω φωτιστικά, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα, καθώς και σύστημα αναγνώρισης της κόπωσης του οδηγού.

Αυτό δεν είναι πάντως το μόνο καινούργιο σύστημα ασφαλείας, μιας και εδώ ο εξοπλισμός του καινούργιου CC αναβαθμίστηκε σημαντικά, με κυριότερη προσθήκη αυτή του Side Assist, όπου το σύστημα όχι μόνο προειδοποιεί για την κίνδυνο μη διατήρησης λωρίδα αλλά επεμβαίνει και στο τιμόνι.

Η γκάμα των κινητήρων του μεγάλου τετράθυρου και τετραθέσιου κουπέ της Volkswagen περιλαμβάνει και πάλι σύνολα πετρελαίου και βενζίνης, με το πιο ενδιαφέρον να είναι βέβαια ο 1.8 TSI με τους 160 ίππους.

Η πρεμιέρα του νέου VW CC θα γίνει στην έκθεση του Λος Άντζελες (το μοντέλο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ), ενώ οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το Φεβρουάριο του 2012 κατ’ αρχήν από τη Γερμανία και στη συνέχεια και στις άλλες χώρες.

{gallery}photos/26/news/NEO-VW-CC{/gallery}


Μη χάσεις:

SUBARU BRZ CONCEPT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Γιατί άλλαξε το σήμα της Mercedes;

Featured

Ποιο λέτε πως είναι το πιο αγαπημένο χρώμα αυτοκινήτων παγκοσμίως;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup