Σύνδεση

Volkswagen

VW 1.4 TSI: Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Ο πολυ- βραβευμένος κινητήρας του ομίλου VW, ο 1.4 TSI που πρώτος ξεκίνησε την τάση του downsizing προχωρά στην επόμενη φάση της εξέλιξής του, μιας και η νέα του γενιά θα έχει σύστημα απομόνωσης των 2 από τους 4 κυλίνδρους του (ZAS σύμφωνα με την ονοματολογία της εταιρείας).

Η συγκεκριμένη τεχνολογία που μέχρι σήμερα είχε περιορισμένη εφαρμογή και κυρίως σε μεγάλα πολυκύλινδρα σύνολα (συνήθως από V8 και πάνω) θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση της τυποποιημένης με βάση της νόρμες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατανάλωσης κατά 0,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ή κατά 0,6 αν συνδυάζεται με σύστημα start stop.

Από τις έρευνες της Volkswagen πάντως προκύπτει ότι το σύστημα της απομόνωσης των κυλίνδρων 1 και 4 του 1.4 TSI είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην εξοικονόμηση καυσίμου –φτάνοντας μέχρι και το 1 λίτρο αμόλυβδης στα 100 χιλιόμετρα- όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες της τάξης των 50 χλμ./ ώρα και με 3η ή 4η στο κιβώτιο. Παράλληλα αποδεικνύεται αποδοτικό στα χαμηλά και μεσαία φορτία, δηλαδή όταν ο κατά βάση 4κύλινδρος περιστρέφεται με 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. και αποδίδει από 24 έως 75 Nm ροπής, δηλαδή στο 70% των συνηθισμένων ημερήσιων διαδρομών.

Σημαντικό πάντως είναι ότι με το πιο βαθύ πάτημα του γκαζιού οι 2 κύλινδροι που ήταν εκτός μπαίνουν άμεσα σε λειτουργία χωρίς σχεδόν ο οδηγός να το αντιληφθεί.

{gallery}photos/26/news/VW-14-TSI{/gallery}


Επόμενο:

SMART FORVISION

Μη χάσεις:

FORD EVOS CONCEPT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Τα ανανεωμένα Citroen C4 και C4 X στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζουν

Citroen

Ακόμα περισσότερες κάμερες μέσα στα αυτοκίνητά μας

Hyundai

Έλεος: Η νέα Alfa Romeo Giulia θα γίνει SUV!

Alfa Romeo

Νέο Fiat Grande Panda: Πρακτικό και με στυλ

Featured