Σύνδεση

Volkswagen

VW 1.4 TSI: Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Ο πολυ- βραβευμένος κινητήρας του ομίλου VW, ο 1.4 TSI που πρώτος ξεκίνησε την τάση του downsizing προχωρά στην επόμενη φάση της εξέλιξής του, μιας και η νέα του γενιά θα έχει σύστημα απομόνωσης των 2 από τους 4 κυλίνδρους του (ZAS σύμφωνα με την ονοματολογία της εταιρείας).

Η συγκεκριμένη τεχνολογία που μέχρι σήμερα είχε περιορισμένη εφαρμογή και κυρίως σε μεγάλα πολυκύλινδρα σύνολα (συνήθως από V8 και πάνω) θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση της τυποποιημένης με βάση της νόρμες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατανάλωσης κατά 0,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ή κατά 0,6 αν συνδυάζεται με σύστημα start stop.

Από τις έρευνες της Volkswagen πάντως προκύπτει ότι το σύστημα της απομόνωσης των κυλίνδρων 1 και 4 του 1.4 TSI είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην εξοικονόμηση καυσίμου –φτάνοντας μέχρι και το 1 λίτρο αμόλυβδης στα 100 χιλιόμετρα- όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες της τάξης των 50 χλμ./ ώρα και με 3η ή 4η στο κιβώτιο. Παράλληλα αποδεικνύεται αποδοτικό στα χαμηλά και μεσαία φορτία, δηλαδή όταν ο κατά βάση 4κύλινδρος περιστρέφεται με 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. και αποδίδει από 24 έως 75 Nm ροπής, δηλαδή στο 70% των συνηθισμένων ημερήσιων διαδρομών.

Σημαντικό πάντως είναι ότι με το πιο βαθύ πάτημα του γκαζιού οι 2 κύλινδροι που ήταν εκτός μπαίνουν άμεσα σε λειτουργία χωρίς σχεδόν ο οδηγός να το αντιληφθεί.

{gallery}photos/26/news/VW-14-TSI{/gallery}


Επόμενο:

SMART FORVISION

Μη χάσεις:

FORD EVOS CONCEPT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο μπορεί να καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πωλείται σχεδόν «τσάμπα» ένας V8 Cosworth της Formula 1

Featured

Η νέα Toyota Corolla Cross διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Πόσο κοστίζει;

Featured

Δεν θα πιστεύετε πόσες Lancia υπάρχουν με ελληνικά ονόματα!

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup