Σύνδεση

Featured

Καινούργιο λογότυπο για τη Volvo

Τελευταία έχουν αλλάξει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες το λογότυπό τους, όπως π.χ. η VW και η Renault, με κοινό γνώρισμα των νέων τους σημάτων την απλότητα και τη δισδιάστατη απεικόνιση.

Αυτή τη λογική ακολουθεί και η Volvo, η οποία παρουσίασε το δικό της νέο σήμα που σε σχέση με αυτό που ξέρουμε έχασε την όποια 3D αίσθηση αλλά και το περίγραμμα γύρω από την επωνυμία της.

Το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει χάσει τη συνάφειά του με το σήματα που έχει χρησιμοποιήσει η μάρκα στο παρελθόν, ενώ είναι σαφώς πιο μοντέρνο και καθαρό, γεγονός που βοηθά στην απεικόνιση και την αναγνωρισιμότητά του στις κινητές συσκευές.

Το πρώτο μοντέλο στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί θα είναι το C40 Recharge, που ταυτόχρονα είναι και το πρώτο SUV Coupe της μάρκας.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured