Σύνδεση

Featured

VISIO.M: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 160 ΧΛΜ. KAI ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

To Visio.M είναι ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο που έχει εξελιχθεί από το Πολυτεχνείο του Μονάχου σε συνεργασία με γνωστές εταιρείες (Daimler, BMW, Autoliv, Continental, Texas Instruments, Siemens και Amtek), όπως είχαμε γράψει πριν από περίπου 2 χρόνια, ενώ το όλο πρότζεκτ έχει επιδοτηθεί με 7,1 εκατομμύρια ευρώ από την κυβέρνηση της Γερμανίας.

Το αποτέλεσμα είναι το διθέσιο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που βλέπετε, με μήκος 3,60 μέτρα και μεταξόνιο 2.100 χιλιοστών, με εξαιρετικό για το μέγεθός του αεροδυναμικό συντελεστή 0,24, με βασικό πλαίσιο από ανθρακόνημα και υπο-πλαίσια εμπρός και πίσω από αλουμίνιο, με βάρος μόλις 450 κιλών χωρίς τους συσσωρευτές και με λαστιχάκια της διάστασης 115/70 R16, για χάρη των μειωμένων τριβών κύλισης.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας του Visio M είναι ένας απόδοσης 15 kW στο πίσω μέρος του, ο οποίος τροφοδοτείται από μια συστοιχία συσσωρευτών 13,5 kWh, που ζυγίζει περί τα 85 κιλά, εξασφαλίζει τελική 120, μια αυτονομία της τάξης των 160 χιλιομέτρων και φορτίζεται πλήρως σε 3 με 4 ώρες.

Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από ένα touchpad στην κεντρική κονσόλα, ο κλιματισμός του γίνεται μέσω ηλεκτρο-θερμικών μετατροπέων -αν υπάρχουν αυξημένες ανάγκες θέρμανσης υπάρχει και επιπλέον θερμαντήρας αιθανόλης- ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα συστήματα ασφαλείας του. Κι αν όχι τόσο το σύστημα ελέγχου περιμετρικά του αυτοκινήτου σίγουρα αυτό των ζωνών ασφαλείας, οι οποίες σε περίπτωση ατυχήματος μετατοπίζουν τα καθίσματα των δύο επιβαινόντων προς το κέντρο ώστε να απομακρυνθούν από τις περιοχές του αυτοκινήτου που ενδεχόμενα εγκυμονούν κινδύνους. Μεταξύ των δύο καθισμάτων υπάρχει αερόσακος που εξασφαλίζει την ικανή απόσταση μεταξύ τους, ενώ καινούργιου τύπου είναι και οι άλλοι αερόσακοι που βρίσκονται στις πόρτες και τον εμπρός προφυλακτήρα.

To Visio.M είναι προς το παρόν πρωτότυπο, όμως οι άνθρωποι που το εξέλιξαν πιστεύουν πως αν περάσει στην κανονική παραγωγή το κόστος του θα είναι μικρότερο από ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα βενζίνης.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured