H απόκτηση του Twitter από τον Elon Musk δεν επιφέρει μόνο μεγάλες αλλαγές στο εσωτερικό της εταιρείας, καθώς απολύθηκαν η θα απολυθούν πολλοί εργαζόμενοι στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στον τρόπο που το βλέπουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Και αυτό γιατί καμία τους δεν θέλει να ενισχύει οικονομικά τον ιδιοκτήτη μιας άμεσα ανταγωνιστικής τους εταιρείας (Tesla).
Έτσι μετά τη General Motors που ανακοίνωσε πρώτη πως σταματά τη διαφημιστική της προβολής στο Twitter -για την ακρίβεια η Ford είχε διακόψει την προβολή της πριν την εξαγορά από τον Musk- και ο όμιλος Volkswagen αποφάσισε το πάγωμα όλων των προωθητικών του ενεργειών. Για όλες του τις μάρκες.
Εδώ είναι ενδιαφέρον πως η Audi στις ΗΠΑ είχε προηγηθεί αυτής της απόφασης, διακόπτοντας το διαφημιστικό της πλάνο πιο πριν από την επίσημη ανακοίνωση.
Οι απλοί λογαριασμού των εταιρειών πάντως, στους οποίους δημοσιεύουν tweets και αλληλοεπιδρούν με τους followers τους παραμένουν ενεργοί.