Η γαλλική εταιρεία Valeo βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη ενός ηλεκτρικού Turbo, που εξαλείφει το φαινόμενο της χρονικής υστέρησης (turbo lag).
Το νέας τεχνολογίας τούρμπο, ενεργοποιείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αντί από την πίεση των καυσαερίων όπως συμβαίνει στα συμβατικά τούρμπο. Ακόμη και στις πολύ χαμηλές στροφές του κινητήρα, η φτερωτή του τούρμπο εξακολουθεί να γυρίζει στις 10.000 σ.α.λ., με αποτέλεσμα η απόκριση σε κάθε πάτημα του γκαζιού να είναι άμεση.
Πάντως, υπάρχουν και αρνητικά. Το ένα είναι το κόστος, καθώς χρειάζονται επιπλέον ηλεκτρονικά κάτω από το καπό και το άλλο, η αυξημένη κατανάλωση ενέργειας. Παρ’ όλ’ αυτά, οι εταιρείες αυτοκινήτων δείχνουν ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη τεχνολογία, με την Audi (την δοκίμασε πρόσφατα στο Pikes Peak) να πιθανολογείται πως θα είναι η πρώτη που θα την υιοθετήσει, ίσως μέσα στο 2016.