Η Toyota είναι ιδιαίτερα φιλόδοξη και αισιόδοξη για την πορεία του καινούργιου Aygo, κυρίως λόγω της χαρακτηριστικής του εμφάνισης που προστίθεται στα όποια πλεονεκτήματα είχε να επιδείξει μέχρι τώρα. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν θα υπάρχει και υβριδική έκδοσή του.
Όπως είπε ο επικεφαλής της Toyota στην Ευρώπη Didier Leroy σε συνέντευξή του σε γερμανικό περιοδικό είναι μόνο θέμα κόστους, καθώς η υβριδική τεχνολογία είναι ακόμα αρκετά ακριβή, πόσο μάλλον για ένα μικρό αυτοκίνητο που κοστίζει γύρω στις 10.000 ευρώ.
Παράλληλα ανάφερε πως η Toyota δεν χάνει χρήματα από το υβριδικό Yaris, που έχει ένα ποσοστό περίπου 30% επί των πωλήσεων. Σε ότι αφορά το Auris το ποσοστό αυτό είναι 40%, ενώ για την έκδοση στέισον ανεβαίνει στο 60%.
Γιάννης Σκουφής