Σύνδεση

Featured

VW T-PRIME CONCEPT GTE: ΕΤΣΙ ΚΑΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ TOUAREG

Αυτό είναι λοιπόν το νέο πρωτότυπο T-Prime Concept GTE που παρουσίασε η VW στην Κίνα και δίνει μια πρώτη εικόνα, σε όλους τους τομείς, της επόμενης γενιάς του SUV πολυτελείας της μάρκας, του Touareg.

Για την οποία οι άνθρωποι τηνς γερμανικής εταιρείας ποντάρουν στη φουλ ψηφιοποίηση των λειτουργιών στο εσωτερικό, όπου όλα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το σύστημα infotainment είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. Η VW ονομάζει αυτή την εξέλιξη Curved Interaction Area και η επικοινωνία μεταξύ του συστήματος και των επιβατών βασίζεται σε οθόνες αφής, χειρονομίες και φωνητικές εντολές. Ταυτόχρονα όλοι οι διακόπτες καθώς και τα πεντάλ λειτουργούν by wire.

DB2016AU00326

Κατά τα άλλα ο διάκοσμος είναι πολυτελής, με πολύ δέρμα, αλουμίνιο και ξύλο και με lounge προσανατολισμό, ενώ ξεχωριστά είναι και τα πίσω καθίσματα. Όσοι κάθονται εκεί έχουν στη διάθεσή τους και tablet, που βρίσκονται στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.

Οπτικά το VW T-Prime Concept GTE των 5,07 μέτρων δεν εισάγει καινά διαμόνια, καθώς το σχήμα του είναι η εξέλιξη του υπάρχοντος με στοιχεία από τα Budd-E και Phideon, ενώ κάτω από το καπό υπάρχει ένα plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης. Το οποίο αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζίνης 2.000 κυβικών με 252 ίππους και 370 Nm και από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Ο τελευταίος αποδίδει 100 kW και 350 Nm, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 381 ίππους και τα 700 Nm, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 14,1 kWh.

Volkswagen T-Prime Concept GTE

Με όλα τα παραπάνω το μεγάλο πρωτότυπο και πολυτελές SUV μπορεί να κινηθεί για 50 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά, η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 2,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, που στην καθαρά υβριδική λειτουργία ανεβαίνει στα 8,0. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 σε 6,0 δεύτερα και τελική 224 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup