Αυτό είναι λοιπόν το νέο πρωτότυπο T-Prime Concept GTE που παρουσίασε η VW στην Κίνα και δίνει μια πρώτη εικόνα, σε όλους τους τομείς, της επόμενης γενιάς του SUV πολυτελείας της μάρκας, του Touareg.
Για την οποία οι άνθρωποι τηνς γερμανικής εταιρείας ποντάρουν στη φουλ ψηφιοποίηση των λειτουργιών στο εσωτερικό, όπου όλα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το σύστημα infotainment είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. Η VW ονομάζει αυτή την εξέλιξη Curved Interaction Area και η επικοινωνία μεταξύ του συστήματος και των επιβατών βασίζεται σε οθόνες αφής, χειρονομίες και φωνητικές εντολές. Ταυτόχρονα όλοι οι διακόπτες καθώς και τα πεντάλ λειτουργούν by wire.
Κατά τα άλλα ο διάκοσμος είναι πολυτελής, με πολύ δέρμα, αλουμίνιο και ξύλο και με lounge προσανατολισμό, ενώ ξεχωριστά είναι και τα πίσω καθίσματα. Όσοι κάθονται εκεί έχουν στη διάθεσή τους και tablet, που βρίσκονται στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.
Οπτικά το VW T-Prime Concept GTE των 5,07 μέτρων δεν εισάγει καινά διαμόνια, καθώς το σχήμα του είναι η εξέλιξη του υπάρχοντος με στοιχεία από τα Budd-E και Phideon, ενώ κάτω από το καπό υπάρχει ένα plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης. Το οποίο αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζίνης 2.000 κυβικών με 252 ίππους και 370 Nm και από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Ο τελευταίος αποδίδει 100 kW και 350 Nm, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 381 ίππους και τα 700 Nm, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 14,1 kWh.
Με όλα τα παραπάνω το μεγάλο πρωτότυπο και πολυτελές SUV μπορεί να κινηθεί για 50 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά, η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 2,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, που στην καθαρά υβριδική λειτουργία ανεβαίνει στα 8,0. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 σε 6,0 δεύτερα και τελική 224 χλμ./ ώρα.
Γιάννης Σκουφής
