Σύνδεση

Volkswagen

Volkswagen: Tο e-Crafter διαθέσιμο από 47.177 ευρώ

Το νέο Volkswagen e-Crafter, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του πολύ επιτυχημένου μοντέλου της Volkswagen, είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, αποτελώντας την ιδανική λύση για μεταφορές και διανομές σε αστικό περιβάλλον: η ηλεκτρική αυτονομία των 173 χιλιομέτρων (σε κύκλο NEDC) χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας του, η έκλυση μηδενικών ρύπων κατά την κίνησή του, η απουσία καυσαερίων και θορύβου, σε συνδυασμό με την κορυφαία ροπή του, το καθιστούν ιδανικό συνεργάτη για τον οδηγό και άξιο πρεσβευτή για κάθε επιχείρηση που το εντάσσει στον στόλο της. Την ίδια στιγμή, το e-Crafter αποκτά ελεύθερη πρόσβαση στις πιο αυστηρές ζώνες κυκλοφορίας που ισχύουν στα κέντρα των σύγχρονων ευρωπαϊκών πόλεων.

Για την εξέλιξη του e-Crafter, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα αξιολόγησε 210.000 οδηγικά προφίλ από περισσότερους από 1.500 πελάτες της. Αυτή η μελέτη έδειξε ότι η πλειοψηφία των οδηγών διανύουν καθημερινά με το βαν τους 70-100 χιλιόμετρα, με τη Volkswagen να εξασφαλίζει στο e-Crafter σχεδόν διπλάσια ηλεκτρική αυτονομία. Ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός ηλεκτρικού μεγάλου πάνελ-βαν το οποίο θα έχει πρακτικά τεχνικά χαρακτηριστικά που θα υπερκαλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες του χρήστη, διατηρώντας παράλληλα την τιμή απόκτησής του σε χαμηλά επίπεδα, ώστε να αποτελεί ιδανική λύση για κάθε επαγγελματία.

Ως μέρος της διαδικασίας εξέλιξης, ένας στόλος από 38 e-Crafter προ- παραγωγής τέθηκε στη διάθεση 25 μεγάλων εταιρειών αστικών διανομών στη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ολλανδία και τη Σουηδία, με τη Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα να συλλέγει πολύτιμα δεδομένα προερχόμενα κατευθείαν από τους μελλοντικούς χρήστες του οχήματος!

Από τεχνικής άποψης, το e-Crafter σχεδιάστηκε εξ αρχής ώστε να έχει βέλτιστα τοποθετημένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εξοικονόμηση χώρου με την τοποθέτηση της 35,8 kWh και 318 κιλών μπαταρίας ιόντων λιθίου, στο κάτω μέρος του οχήματος. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνεται η πλήρης αξιοποίηση της χωρητικότητας φορτίου των 10,7 τ.μ. και του ύψους των 2.590 χιλιοστών. Το ίδιο ισχύει και για άλλες σημαντικές διαστάσεις, όπως το πλάτος (1.380 χλστ.) και το ύψος του διαμερίσματος φόρτωσης (1.861 χλστ.). Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 970 κιλά, ανάλογα με την διαμόρφωση της παραγγελίας του πελάτη.

Ο ηλεκτροκινητήρας του e-Crafter είναι ενσωματωμένος στο εμπρός μέρος. Αποδίδει 136 ίππους (100 kW) μέγιστης ισχύος και ροπή 290 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου μονής σχέσης σχεδιασμένο ειδικά για επαγγελματικά οχήματα.

Το e-Crafter προσφέρει μεγάλη ευκολία όσον αφορά στη φόρτιση. Σε σταθμό φόρτισης συνεχούς  ρεύματος με ισχύ 40 kW, η μπαταρία του φτάνει στο 80% της χωρητικότητά της σε μόλις 45 λεπτά της ώρας ενώ σε φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος, ισχύος 7,2 kW, φορτίζεται στο 100% εντός 5 ωρών και 20 λεπτών – για παράδειγμα κατά τη νύχτα, στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης.

Ολόκληρη η γκάμα του Crafter, ανάμεσά τους φυσικά και το e-Crafter, κατασκευάζεται σε ένα προηγμένο, σχεδόν καινούργιο – έναρξη λειτουργίας μόλις το 2016 – εργοστάσιο της Volkswagen, στη Września της Πολωνίας. Η συγκεκριμένη κατασκευαστική μονάδα πληροί ήδη την επιθετική περιβαλλοντική στρατηγική goTOzero της Volkswagen, για επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας ως προς το CO2 μέχρι το 2050. Εδώ και δύο χρόνια το εργοστάσιο στη Września τροφοδοτείται από ενέργεια προερχόμενη από ανανεώσιμες πηγές, κυρίως ανεμογεννήτριες και υδροηλεκτρικούς σταθμούς ενέργειας, με τους ρύπους CO2 να έχουν μειωθεί κατά 80%.

Το νέο Volkswagen e-Crafter Van 35 στην έκδοση Medium Wheel Base High Roof έχει λιανική τιμή προ φόρων 47.177 ευρώ, που με την προσθήκη ΦΠΑ 24% διαμορφώνεται στις 58.500 ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota