Σύνδεση

Audi

VW: ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, ΠΕΦΤΕΙ Η ΜΕΤΟΧΗ

Καθόλου ευχάριστες δεν είναι οι εξελίξεις…

Καθόλου ευχάριστες δεν είναι οι εξελίξεις, όπως αναμενόταν άλλωστε, για το μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων της Ευρώπης, τη Volkswagen, έπειτα από την αποκάλυψη του σκανδάλου της παραποίησης των εκπομπών ρύπων μοντέλων των VW και Audi με κινητήρα πετρελαίου 2.000 κυβικών στις ΗΠΑ, όπως έχουμε γράψει.

Η Γαλλία λοιπόν κρίνει απαραίτητη τη διεξαγωγή έρευνας για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ η Νότια Κορέα –φυσικά καθόλου τυχαίο πως πρόκειται για χώρες που έχουν επίσης κραταιά αυτοκινητοβιομηχανία- καλεί τους εκπροσώπους της εταιρείας για συνομιλίες στο υπουργείο περιβάλλοντος και αρχίζει έρευνα για τρία μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου της VW που έχουν κατασκευαστεί από το 2014 έως το 2015.

Ταυτόχρονα ο κολοσσιαίος γερμανικός όμιλος βλέπει τη χρηματιστηριακή του αξία να κατακρημνίζεται. Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg, η μετοχή της VW έπεσε κατά 22% στα 126,40 ευρώ, ενώ από τις αρχές του έτους καταγράφει συνολικές απώλειες 32%. Η μείωση αυτή μεταφράζεται σε απώλεια κεφαλαιοποίησης της τάξης των 15,6 δισεκατομμυρίων ευρώ, με τη συνολική χρηματιστηριακή αξία του ομίλου να διαμορφώνεται πλέον στα 76,95 δις ευρώ.

Αντιδράσεις φυσικά υπάρχουν και στο εσωτερικό της Γερμανίας μιας ο υπουργός Οικονομίας και αντι-καγκελάριος Siegmar Gabriel, γνωστός από τις δηλώσεις του και για τη χώρα μας, εξέφρασε την ανησυχία του για τον αντίκτυπο αυτής της «άσχημης υπόθεσης» στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας που είναι ζωτικής σημασίας για τη γερμανική οικονομία.

VW-SCANDAL-2

Αργά χθες πάντως ο υπουργός Μεταφορών Alexander Dobrindt συναντήθηκε με τον επικεφαλής του ομίλου Martin Winterkorn, ενώ θεωρείται βέβαιο πως η γερμανική κυβέρνηση θα κάνει έρευνα για να διαπιστώσει αν υπάρχει παραποίηση των δεδομένων εκπομπών ρύπων τόσο στη Γερμανία όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Οι εξειδικευμένοι στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας αναλυτές θεωρούν πάντως πως το πλήγμα που δέχθηκε από τη συγκεκριμένη υπόθεση η Volkswagen είναι ιδιαίτερα ισχυρό και σοβαρό. Κι αυτό γιατί μόλις είχε αφήσει πίσω της μια έντονη και για αρκετούς καταστροφική μάχη ηγεσίας σε ανώτατο επίπεδο, μεταξύ, όπως έχουμε γράψει του Martin Winterkorn και του Ferdinand Piech και γιατί οι ήδη ισχνές της πωλήσεις στις ΗΠΑ θα μειωθούν κι άλλο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured