Σύνδεση

Featured

TO SHELBY DAYTONA ΖΕΙ ΞΑΝΑ

Τη δεκαετία του ‘60 ο θρύλος της αμερικάνικης αυτοκινητικής σκηνής Caroll Shelby ήθελε διακαώς να κοντράρει τις Ferrari στο Le Mans, όπως τα ρόουντστερ του δεν μπορούσαν ούτε κατά διάνοια να πιάσουν τις 250 GTO. Οι οποίες στη μεγάλη ευθεία Mulsanne ήταν έως και 50 χλμ./ ώρα πιο γρήγορες.

Έτσι ο Shelby αποφάσισε να φτιάξει ένα κουπέ και οι συνεργάτες του Pete Brock και Bob Negstad μετέτρεψαν μια τρακαρισμένη αγωνιστική Cobra στην πρώτη Daytona, που ήταν και η μοναδική που φτιάχτηκε στο Venice της Καλιφόρνια. Οι άλλες 5 κατασκευάστηκαν στη Μόντενα, ενώ στην πορεία η εξέλιξή τους σταμάτησε, προκειμένου ο Shelby να επικεντρωθεί στο Ford GT40.

SHELBY-DAYTONA-4

Για τα 50 χρόνια της Daytona λοιπόν θα κατασκευαστούν από την ίδια τη Shelby, σύγχρονες εκδόσεις της, με διαστάσεις αλλά και σχήμα πανομοιότυπο με αυτά του ορίτζιναλ. Η βάση είναι ένα ενισχυμένο χωροδικτύωμα με ανάρτηση με φύλλα σούστας, ενώ για το αμάξωμα οι επιλογές είναι δύο: συνθετικά υλικά με κόστος περίπου 170.000 ευρώ ή φουλ αλουμινένιο προς 330.000 ευρώ.

Στην τιμή αυτή περιλαμβάνεται ο κλιματισμός, το σύστηνα πέδησης, αυτό της πυρόσβεσης και το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, αλλά όχι και ο κινητήρας. Ο οποίος χρεώνεται επιπλέον και οι επιλογές κυμαίνονται από τα 4.000 έως τα 7.000 κυβικά, με καρμπυρατέρ ή ψεκασμό.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured