Σύνδεση

BMW

ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ 0,4 ΛΙΤΡΩΝ ΤΗΣ BMW

Όμορφο δεν το λες, αλλά αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο από τη στιγμή που δεν πρόκειται να περάσει στην κανονική παραγωγή, καθώς έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά και μόνο για έρευνα και εξέλιξη.

Μέχρι στιγμής αυτή η πειραματική BMW έχει παρουσιαστεί σε ένα συνέδριο, ενώ οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι για τη δήλωση των πατεντών της και δημοσιεύθηκαν αρχικά στην κινεζική ιστοσελίδα PCauto.com.cn. Αυτά που γνωρίζουμε είναι πως πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό, με κατανάλωση μόλις 0,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα και αντίστοιχα εκπομπές CO2 10 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.

Για να επιτευχθούν αυτές οι τιμές έχει χρησιμοποιηθεί πολύ ανθρακόνημα, με αποτέλεσμα το βάρος να παραμένει κάτω από τα 1.200 κιλά, ενώ η κίνηση εξασφαλίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος τροφοδοτείται τόσο από τις μπαταρίες όσο και από ένα δικύλινδρο σύνολο βενζίνης, που λειτουργεί όπως και στην i3 Range Extender αποκλειστικά ως γεννήτρια. Η BMW δεν ανακοινώνει ούτε την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ούτε την χωρητικότητα των μπαταριών, η τεχνολογία των οποίων είναι ανάλογη αυτών των i3 και i8, ενώ αντίθετα αποκαλύπτει πως η τελική ταχύτητα του πειραματικού της μοντέλου φτάνει τα 180 χλμ./ ώρα.

BMW-RESEARCH-CAR-2

Παράλληλα λέει πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά, ακόμα και ως οικογενειακό, μιας και έχει θέσεις για 4 και ένα πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 348 λίτρα.

Από κει και πέρα ο συντελεστής οπισθέλκουσάς του είναι ένα εντυπωσιακό 0,18, ενώ χαρακτηριστικό είναι το μικρότερο πίσω μετατρόχιό του, που με τη σειρά του συμβάλλει στην επίτευξη της όσο το δυνατόν καλύτερης αεροδυναμικής.

Η πειραματική BMW μπορεί, όπως είπαμε, να μη φτάσει ποτέ στην παραγωγή κάποια στοιχεία της όμως είναι βέβαιο πως θα χρησιμοποιηθούν.

Γιάννης Σκουφής

BMW-RESEARCH-CAR-3

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo