Σύνδεση

Featured

ΝΕΑ MERCEDES C-CLASS COUPE: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ 1.600 ΚΥΒΙΚΑ

Πρεμιέρα για την προ- τελευταία έκδοση της…

Πρεμιέρα για την προ- τελευταία έκδοση της νέας Mercedes C-Class –ακολουθεί και η κάμπριο- που είναι βέβαια και η πιο σπορτίφ. Ο λόγος φυσικά για την καινούργια C-Class Coupe, η οποία, ακριβώς όπως και η σεντάν, ακολουθεί την εικόνα της κορυφαίας S-Class Coupe.

Παράλληλα διαθέτει και το κλασικό στυλ της κατηγορίας αλλά και των κουπέ της Mercedes, με μεγάλο καπό –σε σχέση με την προκάτοχό της  μεγαλύτερο κατά 60 χιλιοστά- αλλά και ένα χυτό πίσω μέρος, που ενισχύουν το σπορ προσανατολισμό της. Προς την ίδια κατεύθυνση λειτουργούν ο ξεχωριστός σχεδιασμός του πίσω μέρους της με τα LED φώτα, μαζί με το μικρότερο ύψος (-37 χιλιοστά σε σχέση με την τετράθυρη) αλλά και τη χαμηλότερη κατά 15 χιλιοστά απόστασή της από το έδαφος. Φυσικά δεν λείπει ούτε η χαρακτηριστική μάσκα με το μεγάλο αστέρι στο κέντρο, που γίνεται ακόμα πιο εμφατική στο κέντρο.

MERCEDES-C-CLASS-COUPE-2017-1A

Το εσωτερικό ακολουθεί το γενικό σχεδιασμό της C-Class με την κεντρικά τοποθετημένη και ελεύθερη οθόνη, το μέγεθος της οποίας κυμαίνεται από 7 έως 8,4 ίντσες όταν υπάρχει και το Command. Διαφοροποιείται όμως έξυπνα με τη χρήση άλλων διακοσμητικών αλλά και με την οπτική ενοποίηση του ταμπλό με τις επενδύσεις στις πόρτες.

Ο εξοπλισμός άνεσης, διασύνδεσης και διευκόλυνσης, στάνταρ και εξτρά, είναι πλήρης, ενώ μεταξύ των high light περιλαμβάνεται και το ηχοσύστημα της Burmester –άλλο ένα στοιχείο που έρχεται κατευθείαν από την αντίστοιχη S-Class.

MERCEDES-C-CLASS-COUPE-2017-1D

Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά με το σύνολο βενζίνης των 1.600 κυβικών και των 156 ίππων της C180 (0-100 σε 8,8 δεύτερα, κατανάλωση 5,3 λίτρα, CO2 122) που συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7G-Tronic). Το τελευταίο ισχύει και για τη C200 των 2.000 κυβικών και των 184 ίππων (0-100 σε 7,7 δεύτερα, κατανάλωση 5,3 λίτρα, CO2 123), ενώ οι επίσης δίλιτρες αλλά πιο δυνατές, με 211 και 245 άλογα αντίστοιχα C250 (0-100 σε 6,8 δεύτερα, κατανάλωση 5,4 λίτρα, CO2 125) και C300 (0-100 σε 6,0 δεύτερα, κατανάλωση 6,3 λίτρα, CO2 146) είναι αποκλειστικά αυτόματες.

MERCEDES-C-CLASS-COUPE-2017-1B

Αποκλειστικά αυτόματη είναι και η, προς το παρόν τουλάχιστον, κορυφαία diesel, η C250d (0-100 σε 6,7 δεύτερα, κατανάλωση 4,2 λίτρα, CO2 109) των 2.143 κυβικών και των 204 ίππων, μόνο που εδώ το κιβώτιο, πάντα διπλού συμπλέκτη, είναι το 9G-Tronic των 9 συνολικά σχέσεων. Που στη βασική C220d (0-100 σε 7,8 δεύτερα, κατανάλωση 4,1 λίτρα, CO2 106) –στην κουπέ δεν είναι διαθέσιμοι οι 1.600 diesel της τετράθυρης- χρεώνεται επιπλέον.

MERCEDES-C-CLASS-COUPE-2017-1C

Η γκάμα θα ολοκληρώνεται βέβαια από τη C63 AMG με τον V8 biturbo των 4.000 κυβικών, που στη στάνταρ εκδοχή του αποδίδει 476 άλογα και στην S 510. Όπως και οι πιο απλές εκδόσεις της νέας Mercedes C-Class Coupe έτσι και οι AMG θα μπορούν να εξοπλιστούν με πνευματική ανάρτηση –διατίθεται για πρώτη φορά στην κατηγορία- η οποία σε κάθε περίπτωση χρεώνεται επιπλέον.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi

Νέο Jeep Compass με αναβάθμιση και ηλεκτρικές εκδόσεις

Featured

Ετοιμάζεται το ηλεκτρικό baby Land Rover Defender

Land Rover

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD