Σύνδεση

Featured

TO NISSAN GRIPZ EINAI ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ (ΒΙΝΤΕΟ)

Το Gripz σύμφωνα με τους Ιάπωνες της Nissan δεν είναι ένα πρωτότυπο που προαναγγέλει κάποιο καινούργιο μοντέλο παραγωγής –κι αυτό παρά τις φήμες που ακούγονταν για το διάδοχο του 370Ζ. Είναι περισσότερο ένα παιχνίδι σκέψεων και ορίων, σχετικά με το που μπορεί να φτάσει η κατηγορία, η οποία με το Grisz πηγαίνει όντως σε νέους δρόμους. Και από πλευράς διαστάσεων, μιας και το μήκος ίσα που ξεπερνά τα 4 μέτρα, την ίδια στιγμή που το ύψος είναι 1,50, το πλάτος σχεδόν 1,90 και η απόσταση από το έδαφος σεβαστή. Λόγω και των τροχών των 22 ιντσών.

NISSAN-GRIPZ-97

Τέσσερα είναι τα στοιχεία γύρω από τα οποία έχει χτιστεί η εικόνα του Gripz: η μάσκα αλά V, τα φώτα μπροστά και πίσω που θυμίζουν μπούμερανγκ, η οροφή που μοιάζει σα να αιωρείται και το σχήμα που έχουν οι πίσω κολώνες. Κάποιες λεπτομέρειες, κυρίως στο εσωτερικό, παραπέμπουν και στα αγωνιστικά ποδήλατα, ενώ υπάρχουν 4 ξεχωριστά μπάκετ καθίσματα.

NISSAN-GRIPZ-8

Η διάταξη είναι 2+2, ενώ ιδιαίτερος είναι και ο τρόπος που ανοίγουν οι πόρτες. Οι εμπρός προς τα πάνω και οι πίσω, οι οποίες είναι μικρές, αντίθετα με τη φορά κίνησης. Το πλαίσιο είναι από ανθρακόνημα, το μεταξόνιο είναι στα 2,58 μέτρα, η οροφή σε μεγάλο βαθμό γυάλινη, ενώ το πίσω μέρος είναι κοφτό, όπως αυτό του ιστορικού 240Ζ.

NISSAN-GRIPZ-7

Το σύστημα πρόωσης του Gripz είναι αυτό του Nissan Leaf, που όπως γράψαμε αναβαθμίστηκε.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup