Σύνδεση

Featured

TO NISSAN GRIPZ EINAI ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ (ΒΙΝΤΕΟ)

Το Gripz σύμφωνα με τους Ιάπωνες της Nissan δεν είναι ένα πρωτότυπο που προαναγγέλει κάποιο καινούργιο μοντέλο παραγωγής –κι αυτό παρά τις φήμες που ακούγονταν για το διάδοχο του 370Ζ. Είναι περισσότερο ένα παιχνίδι σκέψεων και ορίων, σχετικά με το που μπορεί να φτάσει η κατηγορία, η οποία με το Grisz πηγαίνει όντως σε νέους δρόμους. Και από πλευράς διαστάσεων, μιας και το μήκος ίσα που ξεπερνά τα 4 μέτρα, την ίδια στιγμή που το ύψος είναι 1,50, το πλάτος σχεδόν 1,90 και η απόσταση από το έδαφος σεβαστή. Λόγω και των τροχών των 22 ιντσών.

NISSAN-GRIPZ-97

Τέσσερα είναι τα στοιχεία γύρω από τα οποία έχει χτιστεί η εικόνα του Gripz: η μάσκα αλά V, τα φώτα μπροστά και πίσω που θυμίζουν μπούμερανγκ, η οροφή που μοιάζει σα να αιωρείται και το σχήμα που έχουν οι πίσω κολώνες. Κάποιες λεπτομέρειες, κυρίως στο εσωτερικό, παραπέμπουν και στα αγωνιστικά ποδήλατα, ενώ υπάρχουν 4 ξεχωριστά μπάκετ καθίσματα.

NISSAN-GRIPZ-8

Η διάταξη είναι 2+2, ενώ ιδιαίτερος είναι και ο τρόπος που ανοίγουν οι πόρτες. Οι εμπρός προς τα πάνω και οι πίσω, οι οποίες είναι μικρές, αντίθετα με τη φορά κίνησης. Το πλαίσιο είναι από ανθρακόνημα, το μεταξόνιο είναι στα 2,58 μέτρα, η οροφή σε μεγάλο βαθμό γυάλινη, ενώ το πίσω μέρος είναι κοφτό, όπως αυτό του ιστορικού 240Ζ.

NISSAN-GRIPZ-7

Το σύστημα πρόωσης του Gripz είναι αυτό του Nissan Leaf, που όπως γράψαμε αναβαθμίστηκε.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup