Η Toyota επιβεβαίωσε στο Τόκιο και την έκθεσή του την επιστροφή του θρυλικού MR2, καθώς H Gazoo Racing εξελίσσει ένα νέο διθέσιο σπορ αυτοκίνητο που θα περάσει στην παραγωγή το 2026.
Το νέο MR2 θα είναι κινείται από έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο turbo βενζίνης με 2.000 κυβικά και με τον εσωτερικό κωδικό G20E. Ο κινητήρας αυτός έχει ήδη δοκιμαστεί στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Super Taikyu ακολουθώντας τη στρατηγική που εφαρμόστηκε στο παρελθόν με το Lexus LFA.
Οι αρχικές εκτιμήσεις κάνουν λόγο για απόδοση περίπου 300 ίππων, με δυνατότητες περαιτέρω αύξησης σε ειδικές εκδόσεις ή αγωνιστικές παραλλαγές. Παρά την αρχική πρόθεση για την εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, όπως είχε παρουσιαστεί με το πρωτότυπο FT-Se, η Toyota αποφάσισε να επιμείνει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κάτι που τη διαφοροποιεί και από τους ανταγωνιστές του.
Ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος στο κέντρο και εγκάρσια, ενώ για το πλαίσιο και το αμάξωμά του θα χρησιμοποιηθεί συνδυασμός χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμινίου προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε σχετικά χαμηλά επίπεδα.
Η σχεδίασή του θα υιοθετεί στοιχεία από το FT-Se και θα διαθέτει στοιχεία όπως χαμηλό παρμπρίζ, μικρού μήκους καπό, LED φώτα και αεροτομή τύπου ducktail.
Το εσωτερικό του νέου MR2 θα είναι αυστηρά διθέσιο, με μινιμαλιστική αισθητική, ψηφιακό πίνακα οργάνων και έμφαση στην οδηγική εμπειρία.
Η Toyota εξετάζει επίσης την προσθήκη τετρακίνησης, με τις πρώτες δοκιμές να είναι ενθαρρυντικές καθώς δείχνουν εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές και στις μεγάλες ταχύτητες.
