Σύνδεση

Featured

To νέο hypercar του Gordon Murray θα είναι κάτι πραγματικά μοναδικό

Ο άνθρωπος που βρισκόταν πίσω από ένα από τα πιο σημαντικά σπορ αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν ποτέ, την McLaren F1, προχωρά με εντατικούς ρυθμούς στην ολοκλήρωση της νέας του προσπάθειας. Η οποία δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα λιγότερο από ότι πιο εξωτικό μπορεί να φανταστεί κανείς στον χώρο των hypercars.

To T.50 όπως ονομάζεται προς το παρόν, είναι ο πνευματικός διάδοχος της McLaren F1 και στόχος του σχεδιαστή της είναι να αποτελέσει το σημείο αναφοράς στην οδική συμπεριφορά αυτού του τύπου των αυτοκινήτων.

Στόχος του Murray είναι πρώτα από όλα να κρατηθεί το βάρος σε εξωπραγματικά επίπεδα. Ο ίδιος θέλει να βρίσκεται στα μόλις 980 κιλά, και μάλιστα για ένα αυτοκίνητο που δεν θα είναι “γυμνό” από ανέσεις και εύκολο στην… καθημερινή χρήση.

Για να γίνει αυτό, λέει ο Murray, δεν χρειάζεται μόνο η ευρεία χρήση ελαφρών και εξωτικών υλικών, αλλά και μία ολιστική αντιμετώπιση για το πως μπορεί να “χτιστεί” ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο με λίγο βάρος.
Για τον Murray το κρίσιμο μέγεθος είναι το “βάρος προς ισχύ” που χαρακτηρίζει κάθε σπορ αυτοκίνητο. Στην Τ.50 υπολογίζεται ότι κάθε 100 άλογα θα πρέπει να μετακινήσουν 150 κιλά, ενώ σε ένα τυπικό supercar άλλων εταιριών, με βάρος κοντά στα 1.400 κιλά, το νούμερο αυτό είναι αρκετά μεγαλύτερο, στα 210 κιλά.

Το μέγεθος παίζει επίσης μεγάλο ρόλο, με το μήκος να είναι μόλις στα 4,38 μέτρα και το πλάτος στα 1,850 μέτρα, κάτι που την κάνει μικρότερη και από την 911, παρά το ότι θα μπορεί να μεταφέρει τρεις ανθρώπους και κάποιες αποσκευές. Το μονοκόκ πλαίσιο και το αμάξωμα από carbon fiber θα ζυγίζουν περίπου 150 κιλά, ενώ τα τρία καθίσματα από carbon θα ζυγίζουν μαζί 13 κιλά!

Ο κινητήρας θα είναι ένας V12 των 650 ίππων με μάξιμουμ στροφές στις 12.100 rpm, ενώ θα είναι και ο ελαφρύτερος V12 που κατασκευάστηκε ποτέ, ζυγίζοντας μόλις 180 κιλά.

Εκτός από το ελαφρύτερο θα είναι και το πιο εξελιγμένο αεροδυναμικά supercar που θα υπάρχει στην αγορά, με τρία διαφορετικά αεροδυναμικά “προφίλ” ανάλογα με την διαδρομή στην οποία θα κινείται το αυτοκίνητο. Η παραγωγή του θα ολοκληρωθεί σε μόλις 100 κομμάτια, με το κόστος να ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στο 2022 με το έτοιμο για δοκιμές πρωτότυπο να εμφανίζεται φέτος στους δρόμους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured