Σύνδεση

Featured

Το καινούργιο Ford Focus θα είναι πιο μεγάλο και πιο άνετο

H νέα γενιά, η 4η κατά σειρά, του Ford Focus μπορεί να μη δώσει το παρόν στη Γενεύη αλλά δεν θα αργήσει, μιας και θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα. Λογικά λοιπόν αρχίζουν να κυκλοφορούν τα πρώτα στοιχεία και δεδομένα που το αφορούν.

Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες λοιπόν η πεντάθυρη έκδοσή του θα είναι μεγαλύτερη κατά 5 εκατοστά, ενώ η στέισον κατά 10, κίνηση βέβαια που θα ωφελήσει τους χώρους τόσο για τις επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Μάλιστα στο τελευταίο ο χώρος αποσκευών θα ξεπερνά τα 600 λίτρα, ενώ στο τρέχον μοντέλο είναι 490.

Από κει και πέρα η σχεδίαση του ταμπλό θα κινείται στα πρότυπα του Fiesta, με μια ανεξάρτητη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment, που φυσικά υποστηρίζει την πλήρη διασύνδεση με smartphones. Διαθέσιμα θα είναι και πολλά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης το οδηγού και φυσικά η Ford στοχεύει στην κορυφαία διάκριση των 5 αστέρων κατά EuroNCAP.

Παρά την αύξηση των διαστάσεων και τον εμπλουτισμό του εξοπλισμού το βάρος του νέου Focus αναμένεται να είναι κατά 50 κιλά πιο μικρό, γεγονός που θα κάνει και τη «ζωή» των κινητήρων πιο εύκολη. Στη γκάμα τους θα περιλαμβάνεται για πρώτη φορά η έκδοση του 3κύλινδρου 1.0 EcoBoost με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου, ενώ οι top εκδόσεις του θα συνδυάζονται με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, με μετατροπέα ροπής δηλαδή, με 8 σχέσεις. Το οποίο μάλιστα θα έχει περιστροφικό επιλογέα (E-Shifter) και όχι κλασικό.

Οι εκδόσεις diesel του νέου Ford Focus θα ξεκινούν από τα 1.500 κυβικά, ενώ στην πορεία θα προστεθεί μια υβριδική έκδοση αλλά όχι και ηλεκτρική. Υβριδική υποβοήθηση σε συνδυασμό και με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V θα έχει και ο κινητήρας του νέου Focus RS, που βρίσκεται περίπου 2 χρόνια μακριά από τώρα. Οι φήμες κάνουν λόγο για απόδοση 400 ίππων και 600 Nm και ένα 0-100 σε μόλις 4,0 δεύτερα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured