H Toyota φαίνεται πως έχει φιλόδοξα σχέδια για το νέο μικρό σπορ μοντέλο της, το S-FR, που παρουσίασε ως πρωτότυπο στην τελευταία έκθεση του Τόκιο. Κι αυτό γιατί σκοπεύει να παρουσιάσει και μια αγωνιστική εκδοχή του, η οποία παρά το μικρό μέγεθος του αμαξώματος που δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα θα έχει μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα. Μάλιστα αυτό που εντυπωσιάζει δεν είναι τόσο η πίσω φτερούγα όσο ο διαχύτης με τις θηριώδεις διαστάσεις.
Παράλληλα το αμάξωμά του θα είναι σχεδόν 5 εκατοστά πιο φαρδύ σε σχέση με το πρωτότυπο της έκδοσης παραγωγής, ενώ η ανάρτησή του χαμηλωμένη κατά περίπου 50 χιλιοστά προκειμένου να κατέβει και το κέντρο βάρους.
Υπεύθυνη για τη μετάλλαξη του S-FR σε αγωνιστικό θα είναι η Gazoo Racing, η οποία μπορεί και να επιλέξει και έναν πιο ισχυρό κινητήρα, ενώ η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στο Tokyo Auto Salon, που διοργανώνεται από τις 15 έως τις 17 Ιανουαρίου.
Γιάννης Σκουφής
