Σύνδεση

Featured

Το άγνωστο Jensen FF ήταν πρωτοποριακό (Video)

Τη βρετανική Jensen μάλλον δεν την έχετε ακουστά κάτι που θα ισχύει και για το πιο γνωστό μοντέλο της το FF. Που ποτέ δεν απέκτησε την αναγνώριση που του άξιζε, μιας και πρόκειται για ένα από τα πλέον πρωτοποριακά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Καταρχήν γιατί ήταν το πρώτο επιβατικό της ιστορίας με μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό που δεν «κούρδιζε». Το σύστημα μετάδοσής του ονομάζεται Ferguson Formula, εξ ου και τα αρχικά της στην ονομασία του, ενώ τη δόξα του την έφαγε το quattro της Audi που ακολούθησε μετά από περίπου μια δεκαπενταετία.

Όπως η δόξα για το πρώτο ABS πήγε στη Mercedes, παρόλο που το Jensen FF είχε ένα μηχανικό σύστημα που απέτρεπε το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα. 

Κατά άλλα το Jensen FF έχει κάτω από το μακρύ καπό του έναν V8 με 6.300 κυβικά που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων, ενώ από το 1966 έως το 1971 κατασκευάστηκε μόλις 320 φορές.

Φυσικά η τετρακίνηση αλλά και το πρωτόλειο ABS του ανέβαζαν την τιμή του στα επίπεδα των σύγχρονών του Ferrari και Aston Martin, γεγονός που είχε αντίκτυπο στην περιορισμένη παραγωγή του που σήμερα το καθιστά ιδιαίτερα σπάνιο.

Το Jensen FF των φωτογραφιών μας είναι μοντέλο του 1971, έχει διανύσει 144.000 χιλιόμετρα, είναι σε πολύ καλή κατάσταση και η τιμή του αναμένεται να ξεπεράσει τις 150.000 ευρώ.   

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota