Σύνδεση

Featured

To Ford Ranger έγινε και plug-in υβριδικό

Η Ford θα προσφέρει στους πελάτες της μια plug-in υβριδική έκδοση του Ranger, η οποία συνδυάζει τη δυνατότητα ηλεκτρικής οδήγησης με την ευελιξία για απαιτητικές συνθήκες χρήσης και την αξιοπιστία που προσδοκούν οι πελάτες από το πιο δημοφιλές pick-up της Ευρώπης.

Η παραγωγή του πρώτου στην ιστορία Ranger Plug-in Hybrid ξεκινά στα τέλη του 2024 και οι παραδόσεις στους πελάτες στις αρχές του 2025. Το νέο μοντέλο θα σηματοδοτήσει ένα σημαντικό βήμα προόδου στα σχέδια της Ford να προσφέρει μια πλήρη γκάμα επιλογών όσον αφορά τα συστήματα μετάδοσης κίνησης στους αγοραστές της κατηγορίας των μεσαίων pick-up.

Οι αγοραστές του Ranger Plug-in Hybrid θα επωφεληθούν επίσης από το οικοσύστημα λύσεων της Ford Pro που απλοποιούν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα με επιλογές φόρτισης, λογισμικού και υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να ευδοκιμήσουν.

Το Ranger Plug-in Hybrid θα προσφέρει περισσότερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο Ranger, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα Ford EcoBoost 2,3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα σύστημα επαναφορτιζόμενης μπαταρίας, ενώ θα μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά με στόχο να προσφέρει αυτονομία πάνω από 45 χιλιόμετρα.

Η δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης ανοίγει νέες δυνατότητες για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε όλο και περισσότερες πόλεις με ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Η στοχευμένη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα του Ranger Plug-In Hybrid είναι 3.500 κιλά – ίδια με της υπόλοιπης σειράς.

Το Ranger Plug-in Hybrid θα προσφέρει επίσης το Pro Power Onboard, επιτρέποντας στους πελάτες να τροφοδοτούν με ρεύμα ηλεκτρικά εργαλεία και συσκευές υψηλής κατανάλωσης σε ένα εργοτάξιο ή σε ένα απομακρυσμένο κάμπινγκ, συνδέοντάς τα σε πρίζες οι οποίες είναι ενσωματωμένες τόσο στην καρότσα φόρτωσης όσο και στην καμπίνα. Αυτό σημαίνει ότι οι θορυβώδεις, ογκώδεις και βαριές γεννήτριες μπορούν να μείνουν στο σπίτι τους, αφήνοντας περισσότερο ελεύθερο χώρο φόρτωσης για άλλα εργαλεία και εξοπλισμό.

Εκτός από την on-demand παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, τα προφίλ οδήγησης στο ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας του Ranger Plug-in Hybrid θα παρέχουν στους πελάτες μεγαλύτερη ευελιξία στο να αποφασίζουν πώς και πότε θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας.

Το Ranger Plug-In Hybrid διαθέτει επίσης το αποδεδειγμένα αποδοτικό κατά την κίνηση εκτός δρόμο σύστημα τετρακίνησης του Ranger, πέντε επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, καθώς και προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.

«Οι πελάτες μας θέλουν ηλεκτροκίνητα οχήματα που προσφέρουν ισχυρές επιδόσεις και προσιτό κόστος ιδιοκτησίας χωρίς να διακυβεύονται τα χαρακτηριστικά που αγαπούν στο pick-up τους», δήλωσε ο Schep. «Το Ranger Plug-in Hybrid συνδυάζει τα καλύτερα δύο κόσμων και είναι η καλύτερη λύση για δουλειά, παιχνίδι και οικογένεια – προσφέροντας ηλεκτρική οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων για μικρά ταξίδια ή υβριδικές επιδόσεις που προσφέρουν απίστευτες δυνατότητες εκτός δρόμου, ωφέλιμου φορτίου και ρυμούλκησης. Και με το Pro Power Onboard, οι ιδιοκτήτες του Ranger μπορούν να τροφοδοτούν εύκολα και για πρώτη φορά με ρεύμα τον εξοπλισμό τους σε εργοτάξια και κάμπινγκ».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured