Σύνδεση

Ford

TO FORD GT ΕΧΕΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΓΙΑΤΙ;

Τα συστήματα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι πιο ελαφριά, πιο απλά και δεν επιβαρύνουν τόσο την κατανάλωση καυσίμου, όμως από την άλλη εξακολουθούν να έχουν, παρόλo που σε σχέση με τον πρωτοπόρο του είδους Fiat Punto έχουν βελτιωθεί αλματωδώς, μια σχετικά τεχνητή αίσθηση.

Ειδικά αν οι απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα υψηλές, όπως συμβαίνει με το σούπερ σπορ Ford GT, το οποίο έχει κλασική υδραυλική υποβοήθηση. Ο λόγος εδώ πάντως δεν είναι μόνο η αίσθηση αλλά και το ότι η υδραυλική αντλία έχει και άλλες χρήσεις. Στο πρόγραμμα Track για παράδειγμα μειώνει την απόσταση της ρυθμιζόμενης ανάρτησης από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, ενώ αναλαμβάνει και τις κινήσεις της ενεργητικής πίσω πτέρυγας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Επιστροφή στη βενζίνη: Έρχεται το υβριδικό FIAT 500

FIAT

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Lynk & Co: Το νέο 01 Plug-in Hybrid στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured