Σύνδεση

Ford

TO FORD GT ΕΧΕΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΓΙΑΤΙ;

Τα συστήματα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι πιο ελαφριά, πιο απλά και δεν επιβαρύνουν τόσο την κατανάλωση καυσίμου, όμως από την άλλη εξακολουθούν να έχουν, παρόλo που σε σχέση με τον πρωτοπόρο του είδους Fiat Punto έχουν βελτιωθεί αλματωδώς, μια σχετικά τεχνητή αίσθηση.

Ειδικά αν οι απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα υψηλές, όπως συμβαίνει με το σούπερ σπορ Ford GT, το οποίο έχει κλασική υδραυλική υποβοήθηση. Ο λόγος εδώ πάντως δεν είναι μόνο η αίσθηση αλλά και το ότι η υδραυλική αντλία έχει και άλλες χρήσεις. Στο πρόγραμμα Track για παράδειγμα μειώνει την απόσταση της ρυθμιζόμενης ανάρτησης από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, ενώ αναλαμβάνει και τις κινήσεις της ενεργητικής πίσω πτέρυγας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo