Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ PEUGEOT 5008: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MPV ΠΟΥ ΕΓINE SUV ΑΛΛΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΤΙΣ 7 ΘΕΣΕΙΣ

Διαδικτυακή πρεμιέρα για το ολοκαίνουργιο Peugeot 5008, που φυσικά θα δώσει το παρόν και στην έκθεση στο Παρίσι, σε λιγότερο από ένα μήνα.

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά το μόνο που έχει μείνει ίδιο και απαράλλαχτο είναι το όνομα, μιας και κατά τα άλλα το 5008, που βασίζεται στο μεταβλητό πλαίσιο EMP2 των Γάλλων, έχει αλλάξει ριζικά προσανατολισμό: από ένα κλασικό MPV μετεξελίχθηκε σε ένα πολυμορφικό SUV. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως η εικόνα του κλείνει ξεκάθαρα προς την πλευρά των SUV -η μάσκα είναι πλέον πιο κάθετη, ενώ υπάρχουν πλαστικά πλευρικά προστατευτικά καθώς και ποδιές- ενώ οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό του όχι μόνο έχουν διατηρηθεί αλλά έχουν μεγαλώσει κιόλας.

Κι αυτό χάρη στην αύξηση του μήκους του κατά 11 εκατοστά, συνολικά στα 4,64 μέτρα, αλλά και του μεταξονίου του, στα 2,84 μέτρα, ενώ για τους πίσω επιβάτες του υπάρχουν 3 ανεξάρτητα καθίσματα και μάλιστα ίδιου μεγέθους, που μάλιστα μετακινούνται και κατά το διαμήκη άξονα -κλασικό πολυμορφικό εδώ. Επίσης κλασικό πολυμορφικό είναι και στην ύπαρξη 2 πρόσθετων καθισμάτων στην 3η σειρά, που το μετατρέπουν σε 7θέσιο. Τα καθίσματα αυτά όταν δεν χρειάζονται βυθίζονται στο δάπεδο, αλλά μπορούν και να αφαιρεθούν πλήρως -το καθένα ζυγίζει 11 κιλά, απελυθερώνοντας πρόσθετο χώρο για αποσκευές 39 λίτρων το καθένα.

PEUGEOT-5008-2017 (15)

Ως 5θέσιο το 5008 έχει χώρο αποσκευών που κυμαίνεται από 780 έως 1.940 λίτρα, τιμές -ειδικά η πρώτη- εξαιρετικές για την κατηγορίας, ενώ πολύ μεγάλο είναι και το ωφέλιμο μήκος των 3,20 μέτρων που προκύπτει αν διπλωθεί και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού.

Στα εξτρά υπάρχει και ηλεκτρική 5η πόρτα, ενώ στάνταρ είναι φυσικά η τελευταία εκδοχή του εντυπωσιακού και μοντέρνου i-Cockpit των Γάλλων, με το χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι και για την περίσταση τη χαρακτηριστικά μεγάλη οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Μεγάλη είναι και η οθόνη στη κέντρο του ταμπλό και εξίσου μεγάλη η κεντρική κονσόλα, ενώ φυσικά θα είναι διαθέσιμα όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ασφάλειας αλλά και διασύνδεσης smartphones.

PEUGEOT-5008-2017 (5)

Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι καταρχήν δύο: ο turbo των 1.200 κυβικών και των 130 ίππων και ο μεγαλύτερος, επίσης υπερτροφοδοτούμενος 1.600 με 165 ίππους. Οι diesel είναι τρείς: δύο 1.600 κυβικών με 100 και 120 ίππους και ένας δίλιτρος με 180 άλογα, ενώ οι Γάλλοι εξελίσσουν και μια υβριδική έκδοση, αυτή τη φορά με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα, που αναμένεται το 2018. Η υβριδική θα είναι και η μόνη τετρακίνητη εκδοχή του 5008, που στις άλλες εκδόσεις του θα χρησιμοποιεί το γνωστό Grip Control για βελτίωση της πρόσφυσης, όποτε αυτό απαιτείται.

To νέο Peugeot 5008 θα είναι διαθέσιμο από την ερχόμενη άνοιξη, και στην πιο σπορ έκδοση GT, ενώ μια τάξη μεγέθους για την τιμή του είναι οι 23.000 ευρώ, για τη βασική του έκδοση βεβαίως.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup