Το μοντέλο της Dacia με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, το Sandero, θα κάνει το ντεμπούτο του σε μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση μέχρι τα τέλη του 2027, σύμφωνα με τον CEO Denis Le Vot.
Αν και οι λεπτομέρειες παραμένουν λιγοστές, η κίνηση αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη σταδιακή μετάβαση της Dacia προς την ηλεκτροκίνηση, μετά την τρέχουσα σειρά υβριδικών αυτοκινήτων και το μίνι αυτοκίνητο Spring.
Το Sandero EV αναμένεται να αξιοποιήσει τη στρατηγική οικονομικής αποδοτικότητας του ομίλου Renault, χρησιμοποιώντας ενδεχομένως μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας AmpR Small που μοιράζεται με τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα 4 και 5 της Renault.
Αυτή η προσέγγιση ευθυγραμμίζεται με τη value-for-money φιλοσοφία της Dacia, καθιστώντας τα EV πιο προσιτά στην ανταγωνιστική ευρωπαϊκή αγορά.
Επί του παρόντος, η Dacia υστερεί σε σχέση με τη Renault στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, με τις εκπομπές CO2 να αποτελούν πρόκληση για τη συμμόρφωση του Ομίλου Renault με τους αυστηρότερους στόχους της ΕΕ το 2025.
Η Dacia στοχεύει στην υβριδοποίηση ολόκληρης της γκάμας της, συμπεριλαμβανομένων νέων κινητήριων μονάδων για τα SUV Duster και Bigster. Οι πλήρως υβριδικές εκδόσεις αντιπροσωπεύουν ήδη σημαντικά μερίδια πωλήσεων των μοντέλων Duster και Jogger, και το Bigster αναμένεται να ακολουθήσει.
Το Sandero EV, μαζί με άλλα μελλοντικά μοντέλα, αντιπροσωπεύει την προσπάθεια της Dacia να παραμείνει ανταγωνιστική, υποστηρίζοντας παράλληλα τους ευρύτερους στόχους βιωσιμότητας του Ομίλου Renault.
