Σύνδεση

Audi

To Audi AI:ME είναι το ηλεκτρικό και αυτόνομο 4ου επιπέδου A2 του μέλλοντος;

Θυμόσαστε το A2; To μικρό, πλήρως αλουμινένιο Audi που είχε παρουσιαστεί το 1999 και κατασκευαζόταν έως το 2005; To ΑΙ:ΜΕ που η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει στην έκθεση της Σαγκάης δείχνει σαν ένα σύγχρονο A2, με μήκος όμως σημαντικά πιο μεγάλο, καθώς φτάνει τα 4,30 μέτρα (+47 εκατοστά σε σχέση με το Α2). Στην εικόνα του συμβάλλει τόσο το μεγάλο, ειδικά για αυτήν την κατηγορία, πλάτος του των 1,90 μέτρων αλλά και οι τεράστιοι τροχοί των 23 ιντσών.

Το AI:ME, που βασίζεται στο πλαίσιο ΜΕΒ έχει πάντως πολλά κοινά με το Aicon, με τη μόνη διαφορά πως δεν είναι αυτόνομο 5ου επιπέδου όπως το τελευταίο αλλά 4ου. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να κινηθεί χωρίς τη συμμετοχή του οδηγού στα αστικά κέντρα και τους αυτοκινητοδρόμους και αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν τιμόνι και πεντάλ, αλλά μαζεύονται όταν κινείται αυτόνομα. Αντίστοιχα και τα καθίσματα σε αυτήν την περίπτωση μπορούν να περιστραφούν ή και να γίνουν τελείως επίπεδα.

Από κει και πέρα υπάρχει σε όλο το πλάτος του ταμπλό μια οθόνη LED, ενώ ο έλεγχος του συστήματος infotainment αλλά και αυτού της πλοήγησης γίνεται με τα μάτια Επίσης υπάρχουν γυαλιά VR (Virtual Reality) για τους επιβάτες, υπάρχει η τεχνολογία Holoride που ενσωματώνει τις κινήσεις του αυτοκινήτου στη ροή των παιχνιδιών που τυχόν παίζουν οι επιβάτες, ενώ όταν η κίνηση είναι αυτόνομη εξωτερικά LED αναγράφουν μηνύματα για τα άλλα μέλη της κυκλοφορίας.

Φυσικά το ΑΙ:ΜΕ είναι ηλεκτρικό, με τον κινητήρα του των 170 ίππων να βρίσκεται στον πίσω άξονα και να τροφοδοτείται από μια μπαταρία 65 kWh.

Γιάννης Σκουφής

[ngg src=”galleries” ids=”4644″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Επιστροφή στη βενζίνη: Έρχεται το υβριδικό FIAT 500

FIAT

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi