Σύνδεση

Audi

Formula E: πολύτιμοι βαθμοί για Audi και Λούκας ντι Γκράσσι στο E-Prix της Ρώμης

O Ολλανδός Ρόμπιν Φρίινς, ήταν ο πιλότος των Audi e-tron FE05 ο οποίος τερμάτισε στην καλύτερη θέση στο Ε-Prix της Ρώμης, καθώς είδε τέταρτος την καρό σημαία, έχοντας πολύ μικρή διαφορά από την 3η θέση που οδηγεί στο βάθρο.

Ο Λούκας ντι Γκράσσι ήταν ο οδηγός με την καλύτερη επίδοση από όσους μετείχαν στον πρώτο γύρο των προκριματικών, που αποδείχθηκε τελικά μεγάλο μειονέκτημα στο E-Prix της Ρώμης. To οποίο, διακόπηκε σχεδόν αμέσως μετά την εκκίνηση και για περίπου μια ώρα, εξαιτίας μια καραμπόλας στην οποία ενεπλάκησαν αρκετά μονοθέσια.

Ο ντι Γκράσσι κατόρθωσε στη συνέχεια, οδηγώντας εξαιρετικά, να ανέβει από τη 13η θέση της εκκίνησης στην 7η όπου και τερμάτισε, επίδοση που ανταμείφθηκε με 6 βαθμούς.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Άλαν ΜακΝις, επικεφαλής της ομάδας Audi Sport ABT Schaeffler «πρόκειται για σημαντικούς βαθμούς, στην προσπάθεια για την κατάκτηση του τίτλου. Ο Λούκας πέτυχε το καλύτερο δυνατό για μας, από τη θέση που ξεκίνησε».

Με τους έξι βαθμούς από το E-Prix της Ρώμης ο Λούκας ντι Γκράσσι απέχει μόλις 7 βαθμούς από τον ντα Κόστα που προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στους επτά πρώτους αγώνες υπάρχουν επτά διαφορετικοί νικητές, γεγονός που είναι ενδεικτικό του μεγάλου ανταγωνισμού στη Formula E.

Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών/ομάδων προηγούνται οι Envision Virgin Racing και Mahindra Racing με 97 βαθμούς, ενώ η Audi Sport ABT Schaeffler ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής, με 96.

Το επόμενο, όγδοο E-Prix του εφετινού πρωταθλήματος Formula E, θα πραγματοποιηθεί στις 27 Απριλίου, στο Παρίσι.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup