Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ακόμα και το αφεντικό της Volkswagen έχει παράπονα από τα δίκτυα φόρτισης

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αποτελούν την αιχμή του δόρατος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, όμως τα παράπονα και οι αμφιβολίες για τα δίκτυα φόρτισης παραμένουν ισχυρά.

Κάτι που διαπίστωσε το ίδιο το αφεντικό της VW, ο Herbert Diess σε ένα πρόσφατο ταξίδι του στην Ιταλία με το ID. 3. Όπως αναφέρει σε ανάρτηση που έκανε στα social media, κατηφορίζοντας προς Ιταλία δεν βρήκε πουθενά σημείο φόρτισης στο τούνελ του Μπρένερ.

Στην συνέχεια κατευθύνθηκε στο σημείο που υπήρχαν φορτιστές της ΙΟΝΙΤΥ στο Τrendo όμως και εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά, καθώς δεν λειτουργούσαν φορτιστές, δεν υπήρχε τουαλέτα ή κάποιο μέρος για ξεκούραση κατά την διάρκεια της φόρτισης.

Το “αστείο” της υπόθεσης είναι ότι στο δίκτυο Ιonity είναι κύριος μέτοχος και η VW (μαζί με την Daimler, VW, BMW και Ford).

Πάντως το θέμα των δικτύων και κυρίως της Ionity δεν έρχεται για πρώτη φορά στην επιφάνεια, με τον πρόεδρο της Audi να έχει δηλώσει ότι η εταιρία σκέφτεται να δημιουργήσει το δικό της δίκτυο. Ακόμα και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της VW είχε επισημάνει ότι οι χρεώσεις της Ionity είναι ιδιαίτερα ακριβές.

Όλα αυτά φανερώνουν μία τεράστια ανησυχία των Ευρωπαίων κατασκευαστών ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης θα είναι τα σημεία φόρτισης. Και ίσως και ο πιο κρίσιμος παράγοντας στο να καταφέρουν να πιάσουν την Τesla.

Mε τις πωλήσεις ηλεκτρικών να έχουν τριπλασιαστεί μέσα σε μία χρονιά, είναι προφανές ότι η εικόνα από ουρές σε σταθμούς φόρτισης σίγουρα θα αποθαρρύνει μελλοντικούς αγοραστές. Πολύ δε περισσότερο όταν αυτά τα παράπονα, που όλοι λίγο-πολύ υποπτευόμαστε, έρχονται από το στόμα του ίδιου του αφεντικού της VW.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured