Το όνομα “Tourbillon” της Bugatti για το νέο της hypercar δημιούργησε σύγχυση στις διαδικτυακές αναζητήσεις, κατευθύνοντας τους χρήστες προς ρολόγια αντί για το αυτοκίνητο.
Η σύγχυση ενισχύθηκε από τις συνεργασίες της Bugatti με τον κατασκευαστή ρολογιών Jacob & Co., γνωστό για τα περίπλοκα και πολυτελή του ρολόγια.
Παρόλο που το όνομα “Tourbillon” αναφέρεται σε ένα πολύ γνωστό και σύνθετο μηχανισμό ρολογιών, η επιλογή του για το hypercar αποδείχθηκε προβληματική λόγω των διαδικτυακών αλγόριθμων.
Οι αναζητήσεις για το νέο μοντέλο της Bugatti οδήγησαν σε αποτελέσματα σχετικά με ρολόγια, περιλαμβάνοντας και διαφημίσεις για απομιμήσεις.
Η κατάσταση αυτή εγείρει ερωτήματα για τη στρατηγική επιλογή του ονόματος, καθώς δεν διαθέτει την ξεχωριστή ταυτότητα των προηγούμενων μοντέλων της Bugatti όπως τα Veyron και Chiron.
Ωστόσο, η Bugatti πιθανότατα στοχεύει σε πελάτες που δεν επηρεάζονται από τέτοιες διαδικτυακές αναζητήσεις.