H φωτογραφία είχε κυκλοφορήσει μερικές μέρες πριν –και στο carzine.gr- και οι φήμες έλεγαν για ένα καινούργιο πρωτότυπο της Toyota, οπότε άρχισαν και οι εικασίες, για το τάδε και το δείνα.
Τελικά το όλο δεν ήταν κάτι παραπάνω από μια κόκκινη «μύτη» στη μάσκα ενός Auris και πρόκειται για μια πολύ έξυπνη κίνηση της θυγατρικής της ιαπωνικής μάρκας στη Βρετανία. Η οποία με τον τρόπο αυτό κατόρθωσε να προσελκύσει την παγκόσμια προσοχή για το φιλανθρωπικό πρόγραμμα Red Nose Day, που ξεκινά την Παρασκευή 13 Μαρτίου –τυχαία η ημερομηνία;- με στόχο τη συγκέντρωση 1 εκατομμυρίου λιρών. Μέσω της πώλησης κόκκινων μυτών κόστους 5 λιρών η κάθε μια, μέσω του δικτύου των επίσημων αντιπροσώπων της και το eBay…
Γιάννης Σκουφής
