Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τι αλλάζει στις πωλήσεις μεταχειρισμένων στο Facebook;

Στο Marketplace του Facebook μέχρι πριν λίγο καιρό μπορούσε ο καθένας να βάλει αγγελία για την πώληση του αυτοκινήτου του.

Για τους dealers όμως το καθεστώς έχει αλλάξει και δεν μπορούν πλέον να δημοσιεύουν καταχωρίσεις στην πλατφόρμα μέσω της επιχειρηματικής σελίδας του Facebook.

Οι ειδικοί του κλάδου πιστεύουν ότι αυτή είναι μια προσπάθεια της Meta, της μητρικής εταιρείας του Facebook, να ωθήσει τους αντιπροσώπους αυτοκινήτων προς τη διαφήμιση επί πληρωμή.

Για το μεγαλύτερο ποσοστό των εμπόρων, ιδίως στην ΗΠΑ αυτό είναι ένα χτύπημα, γιατί το κοινό της κάθε αγγελίας ήταν ιδιαίτερα μεγάλο και εύκολο να προσεγγιστεί. Και μάλιστα χωρίς μεγάλα έξοδα.

Εάν είστε ιδιοκτήτης μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που θέλει να το πουλήσει, μην ανησυχείτε – το Facebook δεν θα περιορίσει τη δυνατότητά σας να δημοσιεύσετε μια καταχώριση.

Το ίδιο ισχύει και για τις καταχωρίσεις από άτομο σε άτομο για ακίνητα, οι οποίες συνεχίζουν να είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα ως δωρεάν επιλογή.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured