Σύνδεση

Mercedes-Benz

Mercedes για Κίνα: Άλλο Ουκρανία άλλο Ταϊβάν

Η Κίνα αντιπροσώπευε το 37% των συνολικών πωλήσεων της Mercedes-Benz πέρυσι καθώς και το 18% των εσόδων της. Έτσι είναι προφανές γιατί το αφεντικό της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, υπογράμμισε τη σημασία της κινεζικής αγοράς όχι μόνο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και για την ευρύτερη αγορά αυτοκινήτου σε μια μεγάλη συνέντευξη στην Bild.

Ο 53χρονος διευθύνων σύμβουλος της Mercedes επισκέφθηκε πρόσφατα την Κίνα για τρεις εβδομάδες και κατά τη διάρκεια της παραμονής του εκεί, ρωτήθηκε για το πώς το τρέχον πολιτικό κλίμα στη χώρα θα μπορούσε να επηρεάσει τη μάρκα να προχωρήσει.

Σύμφωνα με τον Kallenius, θα ήταν πολύ δύσκολο να φύγει κανείς από την Κίνα εάν εισέβαλλε στην Ταϊβάν, παρόλο που η Mercedes-Benz και πολλές άλλες μάρκες εγκατέλειψαν τη Ρωσία μετά την κλιμάκωση του πολέμου κατά της Ουκρανίας.

Η Κίνα είναι μια εξαιρετικά σημαντική αγορά για τη Mercedes-Benz. Παράλληλα ο Kallenius σημείωσε ότι υπάρχουν ορισμένοι τομείς στους οποίους οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν πλεονέκτημα έναντι ορισμένων από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας.

Όσο για τον πόλεμο με τους Κινέζους κατασκευαστές, το αφεντικό της Mercedes λέει ότι δεν τους βλέπει ως αντιπάλους, καθώς εκείνοι έχουν εστιάσει στα φθηνά ηλεκτρικά. ΌΜως η Mercedes παραμένει μία premium μάρκα, γι’ αυτό και οι πωλήσεις της στην Κίνα σημείωσαν άνοδο 150% το 2022.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured