Σύνδεση

Featured

Θα αποφασίσει τελικά η Tesla να διαφημιστεί;

Η μέχρι τώρα πορεία της Tesla βασίζεται πάνω στην ιδιαίτερη προσωπικότητα του Elon Musk, ο οποίος ακολουθεί πάντα αντισυμβατικούς δρόμους.

Και αυτό ίσως να είναι το μυστικό της τεράστιας επιτυχίας της εταιρίας του, η οποία μάλιστα επιτυγχάνεται ακόμα και κόντρα σε μία ακόμα ιδιαιτερότητα που έχει: την αποχή από τις διαφημίσεις.

Και όχι μόνο αυτό, καθώς η εταιρία λειτουργεί και χωρίς τμήμα Δημοσίων Σχέσεων. Όλα αυτά όμως ίσως αλλάξουν σύντομα, καθώς ο Musk σκέφτεται σοβαρά να μπει και η Tesla στις παραδοσιακές διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της, δηλαδή την διαφήμιση.

Ο λόγος για την έναρξη κάποιας διαφημιστικής καμπάνιας δεν είναι οι χαμηλές πωλήσεις. Το αντίθετο μάλιστα, η ζήτηση για τα αυτοκίνητα της εταιρίας είναι τεράστια και σε όλο τον κόσμο.

Αυτό που κάνει τον Musk να το ξανασκεφτεί είναι ότι οι ανταγωνιστές, λόγω ότι πληρώνουν χρήματα στα ΜΜΕ που διαφημίζονται, έχουν καλύτερη μεταχείριση από την Tesla. Ο Musk λοιπόν θέλει να έχει ίση αντιμετώπιση με τα αυτοκίνητα που υπάρχουν απέναντι από την Tesla και γι’ αυτό σκέφτεται σοβαρά να αλλάξει πολιτική σχετικά με την διαφήμιση.

Σύμφωνα με έρευνα, η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία ξόδεψε πάνω από 12 δισ. δολάρια για ψηφιακή διαφήμιση το 2020. Το ίδιο διάστημα τα έξοδα της Tesla για διαφήμιση ήταν μηδενικά, αλλά τα χρήματα πήγαν στα τμήματα έρευνας και εξέλιξης των αυτοκινήτων της.

Το ενδιαφέρον στην περίπτωση της Tesla είναι ότι έχει αποκτήσει τόσο κυρίαρχη θέση στην αγορά, ώστε κάθε διαφήμιση ανταγωνιστή της για τα ηλεκτρικά, αντανακλά απευθείας στην ίδια την Τesla, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψει ούτε δολάριο.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι πωλήσεις των Tesla σημείωσαν εκρηκτική άνοδο μετά τον τελικό του Super Bowl, όπου διαφημίστηκαν με τα ηλεκτρικά τους όλοι οι μεγάλοι ανταγωνιστές της Tesla, όχι όμως και η ίδια.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Πωλείται σχεδόν «τσάμπα» ένας V8 Cosworth της Formula 1

Featured

Μία πρώτη γεύση από το νέο Mitsubishi L200

Featured

Έτσι θα είναι το ανανεωμένο Renault Arkana

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup