Σύνδεση

Featured

ΤΕΛΟΣ Η SCION, Η ΝΕΑΝΙΚΗ ΜΑΡΚΑ ΤΗΣ TOYOTA ΣΤΙΣ ΗΠΑ

Η Scion είχε ξεκινήσει πριν από 13 χρόνια στις ΗΠΑ, πιο συγκεκριμένα το 2002, με προοπτική να αποτελέσει την πιο νεανική μάρκας της Toyota. Σε όλα αυτά τα χρόνια η πιο επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2006, όταν οι πωλήσεις της έφτασαν τις 175.000 μονάδες, ενώ από κει και πέρα η πορεία της ήταν πτωτική. Χαρακτηριστικό είναι πως πέρυσι πουλήθηκαν μόλις 56.187 αυτοκίνητα με τα σήματα της Scion.

SCION-2

Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον με τη Scion είναι πως ενώ ξεκίνησε ως η νεανική μάρκα της Toyota, όπως είπαμε, ο μέσος όρος ηλικίας των ανθρώπων που έπαιρναν τα μοντέλα της ήταν τα 49 έτη, ενώ η γκάμα της περιελάμβανε και μοντέλα σαν το iΑ, που βασίζεται στο Mazda 2.

SCION-3

Έτσι λοιπόν η Toyota αποφάσισε να αποσύρει τη Scion από την αγορά, ενώ τα μοντέλα της θα πωλούνται μέχρι και τον Αύγουστο που μας έρχεται.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Και το Toyota Hilux έγινε υβριδικό!

Featured

WRC ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις – Ημέρα 3η: H Hyundai έχει τον έλεγχο του αγώνα!

Featured

Έρχονται αλλαγές στα coupe SUV της Mercedes

Featured

Το νέο Citroen C3 στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured