Σύνδεση

Saab

TA SAAB EΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ (ΠΕΡΙΠΟΥ…)

Πίσω στο 2012, όταν η Saab κύρηξε πτώχευση, πέρασε στην εταιρία National Electric Vehicle Sweden (ΝΕVS). Η σουηδική εταρία προσπάθησε όλα αυτά τα χρόνια να βρει μία διέξοδο για την επάνοδο της Saab στην αγορά, κάτι που γίνεται -υπό προϋποθέσεις- αυτό τον καιρό, καθώς ήρθε σε συμφωνία με μία κινέζικη εταιρία, την ΤΗΤ έτσι ώστε να παραχθούν δύο ηλεκτρικά μοντέλα.

nevs-9-3x

Τα αυτοκίνητα αυτά τα οποία προς το παρόν έχουν την κωδική ονομασία “9-3” και “9-3Χ” (με προφανή την αναφορά τα αντίστοιχα μοντέλα της Saab) θα έχουν τα σήματα της NEVS καθώς η συγκεκριμένη εταιρία δεν έχει στην κατοχή της τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος της Saab.

Σε ότι αφορά την σχεδίασή τους είναι προφανές ότι δανείζονται τις βασικές γραμμές των αντίστοιχων μοντέλων της Saab με αρκετές όμως διαφοροποιήσεις κυρίως στην μάσκα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός αλλά και πίσω.

nevs-9-3 (1)

Προς το παρόν πρόκειται για πρωτότυπα μοντέλα, γι’ αυτό και οι καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες ενώ υπάρχει και μια σχετική ελευθερία στον σχεδιασμό. Από τις πληροφορίες που διαρρέει η εταιρία, υπάρχουν πάνω από 150.000 παραγγελίες ήδη στην Κίνα για το 9-3 αν και το μοντέλο δεν βρίσκεται ακόμα στην παραγωγή αλλά στο τελευταίο στάδιο των δοκιμών ώστε να είναι έτοιμο πολύ σύντομα. Και παράλληλα να ανταποκρίνεται στην φήμη των Saab και όλα όσα σήμαινε για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία η σουηδική εταιρία.

nevs-9-3x (1)

Σε ότι αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες γνωρίζουμε λίγα πράγματα πέρα από το ότι πρόκειται να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, με αυτονομία που θα βρίσκεται στην περιοχή των 300 χιλιομέτρων. Τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται και θα πωλούνται στην Κίνα και θα έχουν ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, κάτι που αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ στην κινέζικη αγορά.

Μεταξύ άλλων θα έχει και ένα εξελιγμένο σύστημα κατακράτησης των ατμοσφαιρικών ρύπων που περνούν από το σύστημα εξαερισμού, στοιχείο που θα εκτιμηθεί δεόντως στις άκρως μολυσμένες πόλεις της Κίνας.

Η παραγωγή τους αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2018, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εγχώρια βιομηχανία ηλεκτρικών μοντέλων η οποία γιγαντώνεται με απίστευτα ταχείς ρυθμούς.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup