Σύνδεση

Featured

Τα παράξενα ρεκόρ της Lamborghini που ελάχιστοι γνωρίζουν

Στην μεγάλη και πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία της Lamborghini υπήρξαν δεκάδες ρεκόρ και τεράστιες επιτυχίες οι οποίες συνέτειναν στην δημιουργία του μύθου της ιταλικής μάρκας. Όμως κάποια από αυτά είναι αρκετά περίεργα και μάλλον άγνωστα στο ευρύ κοινό. Ας δούμε πέντε από αυτά.

1. Marzal, το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες στα 4,5 τετραγωνικά μέτρα! Σχεδιασμένη από τον Marcello Gandini ήταν μια προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα τετραθέσιο GT με εντυπωσιακό αμάξωμα. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό ήταν το σαλόνι με… ασημί δέρμα και διαρκή επανάληψη σε όλα το ταμπλό του εξαγωνικού σχήματος που ήταν και το κεντρικό θέμα της σχεδίασης του αμαξώματος. Το πιο ενδιαφέρον πάντως ήταν το πόσο πολύ γυαλί είχε το σχέδιο, συνολικά 4,5 τετραγωνικά μέτρα, καλύπτοντας μεγάλα μέρη του αμαξώματος, από τις πόρτες έως και την οροφή. Αυτό σημαίνει ότι η Marzal ήταν το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη επιφάνεια γυαλιού που κατασκευάστηκε ποτέ.

2. Miura, το αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από την νεαρότερη ομάδα στην ιστορία της εταιρίας με μέσο όρο ηλικίας τα 29 έτη. Η εμμονή του ιδρυτή της εταιρίας Ferruccio Lamborghini με το να δίνει ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους εκφράστηκε με τον καλύτερο τρόπο στην δημιουργία της Miura. Για την σχεδίαση και την παραγωγή της επέλεξε κορυφαίους σπουδαστές από τα πανεπιστήμια αλλά και νεαρούς επαγγελματίες που ήδη απασχολούνταν στην αυτοκινητοβιομηχανία. Υπό την επίβλεψη του σχεδιαστή Marcello Gandini, μία ομάδα από νεαρούς με μέση ηλικία τα 29 έτη δημιούργησαν το 1966 την Miura, η οποία έμελλε να αλλάξει μία για πάντα την ιστορία των σπορ αυτοκινήτων.

3. Μiura, το χαμηλότερο αυτοκίνητο στα μόλις 105,5 εκατοστά. Το χαμηλό ύψος ήταν για την δεκαετία του 60 ο κύριος στόχος όσων προσπαθούσαν να δημιουργήσουν τα κορυφαία σπορ μοντέλα εκείνης της εποχής. Κάτι που έγινε και με την Miura η οποία με ύψος στα μόλις 105,5 εκατοστά παραμένει το χαμηλότερο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που φτιάχτηκε ποτέ. Κάτι που ακολούθησε όλα τα σχέδια της εταιρίας ακόμα και μέχρι στις μέρες μας.

4. Lamborghini LM002, το πρώτο super SUV στην ιστορία. Αν και σχεδιάστηκε αρχικά ως στρατιωτικό όχημα, τελικά βρήκε τον δρόμο για την παραγωγή, με την πρεμιέρα του να γίνεται στην έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών το 1986. Υπήρξε ένα εντελώς καινοτόμο αυτοκίνητο για την εποχή του, όντας αρκετά διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε στην αγορά. Με κινητήρα στα 5.167 κ.εκ. και απόδοση στα 450 άλογα, αλλά και εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες, η LM002 άφησε το στίγμα της στην εξέλιξη των σύγχρονων SUV. Kατασκευάστηκαν περίπου 300 μονάδες μεταξύ τoυ 1986 και του 1992 και ήταν το πρώτο super SUV στην ιστορία. Η σημερινή Urus πατάει πάνω στο πνεύμα εκείνου του αυτοκινήτου, έστω και με όλες τις σύγχρονες παραδοχές που απαιτούν οι καιροί.

5. Countach, το πρώτο αυτοκίνητο με πόρτες “ψαλίδι”. Οι κάθετα ανοιγόμενες πόρτες της Countach, οι οποίες έμειναν στην ιστορία ως “scissor doors”, είναι αυτές που μεταξύ άλλων χαρακτηρίζουν ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα των τελευταίων 50 χρόνων. Σχεδιασμένη και αυτή από τον Gandini έκανε μεγάλη αίσθηση το 1971 που παρουσιάστηκε και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τέτοιου είδους πόρτες. Πέρα από την αισθητική και τον εντυπωσιασμό είχαν και πρακτική σημασία, καθώς ο οδηγός μπορούσε να καθίσει πάνω στο μαρσπιέ και να μπορεί να κάνει όπισθεν, αφού η σχεδίαση του πίσω “παραθύρου” δεν επέτρεπε να υπάρχει ορατότητα προς τα πίσω. Η σχεδίαση αυτή συνεχίστηκε και σε πολλά επόμενα μοντέλα της εταιρίας, όπως την Diablo, την Murcielago και πολλά ακόμα. Μαζί με τον V12 οι κάθετα ανοιγόμενες πόρτες είναι το πιο χαρακτηριστικό κομμάτι των σύγχρονων Lamborghini.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured