Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τα 5 βήματα για την ανάπτυξη της υδρογονοκίνησης. Πόσο κοντά είμαστε;

Η Hydrogen Europe και η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) υπέγραψαν κοινή επιστολή προς τα κράτη μέλη της ΕΕ εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την τρέχουσα κατάσταση των συζητήσεων σχετικά με τον Κανονισμό για την Υποδομή Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR). Οι δύο ενώσεις εξέφρασαν την ανησυχία τους για την ανεπαρκή φιλοδοξία του Συμβουλίου της ΕΕ όσον αφορά τους στόχους ανάπτυξης σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο και φόρτισης ηλεκτρικής ενέργειας στις οδικές μεταφορές.

Τα κράτη μέλη θα πρέπει να επιδείξουν την απαραίτητη φιλοδοξία για την ανάπτυξη σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο και να υποστηρίξουν τους ελάχιστους εθνικούς στόχους όπως τέθηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο:

  • Ένας σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 100 km και ολοκληρωμένα δίκτυα TEN-T
  • Τουλάχιστον ένας διανομέας 700 bar σε κάθε σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου
  • Ένας σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου για υγρό υδρογόνο κάθε 400 km
  • Τουλάχιστον ένας σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου σε κάθε αστικό κόμβο
  • Η υποδομή στο κεντρικό δίκτυο και στους αστικούς κόμβους να είναι σε ισχύ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2027

Πρόσφατες ανακοινώσεις από διάφορους κατασκευαστές οχημάτων δείχνουν ότι περίπου 50.000 υδρογονοκίνητα βαρέα επαγγελματικά οχήματα θα είναι σε λειτουργία στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας, εάν υπάρχουν οι συνθήκες πλαισίου και η υποδομή ανεφοδιασμού.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured