Σύνδεση

Suzuki

ΝΕΟ SUZUKI SX4

suzuki-sx4-new-1

Είναι η Suzuki μια αντικομφορμιστική εταιρεία; Γενικά θα έλεγε κανείς όχι, αλλά με το καινούργιο SX4 δείχνει να πηγαίνει ενάντια στο ρεύμα της εποχής. Κι αυτό γιατί ενώ όλοι οι άλλοι κατασκευαστές μικραίνουν τα SUV τους προκειμένου να τα κάνουν πιο πρακτικά, πιο οικονομικά και έτσι πιο ελκυστικά οι ιάπωνες της Suzuki έκαναν ακριβώς το αντίθετο με το SX4. Το οποίο σημειωτέον ήταν και ο πρωτοπόρος αυτής της κλάσης που αναμένεται να γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής.

Το ότι το καινούργιο SX4 έχει μεγαλώσει σε επίπεδα Nissan Qashqai το καταλαβαίνεις με τη πρώτη ματιά και στα τεχνικά χαρακτηριστικά χρειάζεται να ανατρέξεις μόνο για να δεις το πόση ακριβώς είναι η αύξηση αυτή. Έτσι λοιπόν το μήκος του είναι πλέον μεγαλύτερο κατά 15 ολόκληρα εκατοστά (συνολικά 4,30 μέτρα) γεγονός που το κάνει να δείχνει πιο ώριμο και πιο επιβλητικό, ενώ η αντίστοιχη τιμή για το μεταξόνιο είναι +10 εκατοστά. Η οποία βέβαια πηγαίνει όλη στη βελτίωση των χώρων για όσους κάθονται πίσω, οι οποίοι πλέον μετακινούνται πολύ πιο άνετα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Παράλληλα σημαντικά μεγαλύτερο είναι και το πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποία είναι πλέον 430 λίτρα κατ’ ελάχιστον, σημαντικά μεγαλύτερη δηλαδή σε σχέση με τα μόλις 270 λίτρα του προκατόχου του.

Η αλλαγή προσέγγισης λοιπόν για το Suzuki SX4 του εξασφαλίζει έναν πιο οικογενειακό χαρακτήρα και μια πιο σύγχρονη εμφάνιση, πάντα συγκριτικά σε σχέση και με ότι ίσχυε μέχρι πρότινος. Αυτό που δεν έχει είναι και ένα πραγματικά σύγχρονο εσωτερικό. Μπορεί από πλευράς εργονομίας τα πάντα να είναι ΟΚ μιας και ακολουθούνται τα πάντα καλά ιαπωνικά πρότυπα αλλά κατά τα άλλα η Suzuki δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τον εαυτό της και τα στερεότυπά της. Έτσι η όλη εικόνα είναι μουντή και διόλου νεανική, ενώ καινοτομίες δεν υπάρχουν ούτε στα ηλεκτρονικά βοηθήματα που είναι μόνο τα καθιερωμένα (cruise control και hill control) και τίποτα παραπάνω. Τη συνολική εικόνα δεν μπορεί να αμβλύνει ούτε η ασπρόμαυρη οθόνη με τα μάλλον πρωτόλεια γραφικά της, που φαίνονται off topic στην εποχή των ταμπλετών και των smart phones.

Βέβαια όπως είπαμε αυτή είναι η Suzuki και όπως προαναφέραμε μπορεί κανείς να θεωρήσει τη στάση και τις επιλογές της ως αντικομφορμιστικές, αρκεί να γίνουν αποδεκτές και από τους υποψήφιους αγοραστές. Οι οποίοι θα κληθούν να επιλέξουν μεταξύ δύο κινητήρων, ο ένας βενζίνης και ο άλλος πετρελαίου, που είναι και οι δυο 1.600 κυβικών και αποδίδουν 120 ίππους. Από κει και πέρα ο κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων, ο diesel με 6άρι, ενώ η τετρακίνηση με τα τέσσερα προγράμματα λειτουργίας είναι διαθέσιμη και για τα δύο σύνολα. Βέβαια ο πετρελαιοκινητήρας, που στην πράξη είναι σχετικά τραχύς, λόγω της ροπής του των 320 Nm έχει εδώ το προβάδισμα. Η ελαστικότητά του από χαμηλά αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμη αν θελήσει κανείς να κινηθεί με το καινούργιο SX4 και πέρα από την άσφαλτο, ενώ οι επιδόσεις που εξασφαλίζει –κυρίως οι ρεπρίζ- είναι καλύτερες από αυτό που αφήνει να εννοηθεί το 0-100 σε 13,0 δεύτερα.

Το καινούργιο, πιο μεγάλο και πιο οικογενειακό Suzuki SX4 θα είναι διαθέσιμο άμεσα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές και βέβαια και στην Ελλάδα, σε τιμές που πιθανότατα θα ξεκινούν γύρω στις 18.000 ευρώ για τη βασική βενζινοκίνητη 4×2 εκδοχή του.

W. Haverkamp 

SUZUKI SX4 1.6 D

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):

4.300×1.765×1.575 χιλ.

Πορτμπαγκάζ:

430- 1.269 λίτρα

Βάρος:

1.305 κιλά

Κινητήρας:

1.598 κ.εκ., 4 κύλ., turbo diesel

Ισχύς:

120 PS/ 3.750 σ.α.λ.

Ροπή:

320 Nm/ 1.750 σ.α.λ.

0-100, Τελική:

13,0”, 175 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση:

4,4 λίτρα/ 100 χλμ.

CO2:

114 γραμμάρια/ χλμ.

Τέλη:

103 €

{gallery}photos/37/TEST/SUZUKI-SX4-NEW{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup