Ιδιαίτερα θετικά εξελίσσεται το 2014 για τη Suzuki στη χώρα μας, καθώς το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς που δυανύουμε πούλησε 2.056 αυτοκίνητα, τα οποία αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξης του 5,5%.
Το μερίδιο αυτό τη φέρνει στην 6η θέση της σχετικής κατάταξης, ενώ για λόγους σύγκρισης το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα η ιαπωνική εταιρεία είχε πουλήσει στην Ελλάδα 1.262 αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με την ίδια τη Suzuki η επιτυχημένη πορεία της οφείλιεται κατά κύριο λόγο στο καινούργιο S–Cross, καθώς και στη συνεχή αναβάθμιση του δικτύου της.
Παράλληλα τα καινούργια μοντέλα που αναμένει τους επόμενους μήνες, το Celerio προς τα τέλη τους έτους και το νέο Vitara στις αρχές τοπυ 2015 θα συμβάλλουν με τη σειρά τους στην ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά.