Σύνδεση

Featured

SUZUKI IGNIS: ΑΝΕΜΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΤΑ COMPACT CROSSOVER

Μετά από καιρό μια μάλλον άτονης παρουσίας στην κατηγορία των μικρών crossover (πεδίο προνομιακό για την ιαπωνική εταιρία από παράδοση), η Suzuki επιστρέφει με ένα νέο Ignis το οποίο δείχνει φρέσκο και γεμάτο σχεδιαστικό “χρώμα”. Πρόκειται για τη νέα πρόταση της εταιρίας, που εκτός από το όνομα δεν έχει κρατήσει απολύτως τίποτα ίδιο με τα μέχρι τώρα μοντέλα που είχε παρουσιάσει σ’ αυτού του είδους τα οχήματα.

Το νέο Ignis λοιπόν είναι πρώτα απ’ όλα ένα ιδιαίτερα όμορφο και πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά μοντέλο, το οποίο συνδυάζει ιδανικά τις νεανικές γραμμές, τις μικρές διαστάσεις αλλά και ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Χωρίς να έχει χάσει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της μάρκας, καταφέρνει να είναι αρκετά χαριτωμένο, με πολλές σύγχρονες “πινελιές (όπως τα πανέμορφα LED φωτιστικά σώματα εμπρός) ενώ οι πολλοί και μοντέρνοι χρωματισμοί στο αμάξωμα (14 στον αριθμό) αλλά και η δυνατότητα επιλογής διχρωμίας, δημιουργούν μια ιδιαίτερα ευχάριστη και σύγχρονη εικόνα για το αυτοκίνητο.

Με μήκος στα 3,7 μέτρα και μεταξόνιο στα 2,43 μέτρα, το νέο Ignis παραμένει compact σε διαστάσεις αμαξώματος αλλά καταφέρνει να είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο στο εσωτερικό του. Ένα εσωτερικό όπου συνεχίζεται η σχεδιαστική προσέγγιση του αμαξώματος, με μοντέρνες γραμμές και νεανικό διάκοσμο, με πολλά φωτεινά χρώματα να κυριαρχούν παντού.

Οι χώροι είναι εξαιρετικοί για τα δεδομένα της κατηγορίας (το πορτ-μπαγκάζ φθάνει τα 267 λίτρα), ενώ ιδιαίτερα πλούσιος είναι ο εξοπλισμός, ο οποίος θα περιλαμβάνει από τις βασικές εκδόσεις κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης. Επίσης το Ignis θα διαθέτει και σύστημα Smartphone Linkage Display Audio (SLDA) που επιτρέπει τη σύνδεση με το τηλέφωνό μέσω Bluetooth ή καλωδίου USB.

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό για την ασφάλεια των επιβατών, εκτός από τα κλασικά (όπως ΕSP, ΑΒS και αερόσακους) το νέο Ignis μπορεί να εφοδιαστεί με το σύστημα “Dual Camera Brake Support”. To σύστημα αυτό χρησιμοποιεί δύο κάμερες οι οποίες βρίσκονται στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και ανάλογα τις ταχύτητες μπορεί να προειοδοποιεί με ηχητικά και οπτικά μηνύματα τον οδηγό για εμπόδια εμπρός του (πεζοί κ.λπ.), για το αν βρίσκεται στην λωρίδα του, ακόμα και αν -λόγω κόπωσης ή άλλων λόγων απόσπασης της προσοχής του- κινείται άστατα πάνω στον δρόμο.

Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, το νέο Ignis χρησιμοποιεί το νέο και ελαφρύ πλαίσιο TECT της εταιρίας, κάτι που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ακαμψία και χαμηλό βάρος. Σε συνδυασμό με την νέα ανάρτηση η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο, η Suzuki υποστηρίζει ότι το νέο Ignis είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

Για την κίνησή του χρησιμοποιείται ο βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET των 90 ίππων και 120 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 5τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, ενώ διατίθεται και το ελαφρύ υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και λιγότερους ρύπους.

Το νέο Ignis θα παρουσιαστεί σε δύο εκδόσεις σε ότι αφορά  την μετάδοση κίνησης, σε 4×2 αλλά και σε 4×4, με το δεύτερο να χρησιμοποιεί το σύστημα της εταιρίας AllGrip Auto που μεταδίδει αυτόματα την ροπή όταν οι πίσω τροχοί έχουν χάσει την πρόσφυσή τους. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την απόσταση των 18 εκατοστών από το έδαφος δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ένα άκρως διασκεδαστικό και αποτελεσματικό αυτοκίνητο σε εκτός δρόμου αποδράσεις.

Το νέο μικρό crossover  της Suzuki θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη στις αρχές του νέου χρόνου, χωρίς ακόμα να υπάρχει κάποια ένδειξη για την τιμή ή τα επίπεδα εξοπλισμού με τα οποία θα εφοδιάζεται σε κάθε αγορά. Όπως και να έχει πάντως πρόκειται για μία ευχάριστη έκπληξη από την Suzuki η οποία επιστρέφει δυναμικά και με αρκετή αυτοπεποίθηση σε μία κατηγορία που -αν μη τι άλλο- έχει κάθε λόγο να πρωταγωνιστεί.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota