Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στο 1544 τα παράπονα για το οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Αττικής

Το τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 θα είναι ο νέος τηλεφωνικός αριθμός τον οποίο θα μπορούν οι πολίτες της Αττικής να καλούν και να επικοινωνούν με το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο, αναφέροντας τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο  οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Πρόκειται για μία νέα  δράση που ανέλαβε ο  Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης με στόχο να ενισχύσει την επικοινωνία των χρηστών του οδικού δικτύου με την Περιφέρεια τόσο για θέματα που αφορούν στη συντήρησή των κεντρικών οδικών αρτηριών και της σηματοδότησης όσο και στη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων που τυχόν προκαλούνται στο οδικό δίκτυο.

Ειδικότερα στη νέα τηλεφωνική γραμμή η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί πιλοτικά από τις 15 Απριλίου, οι πολίτες θα μπορούν να αναφέρουν φθορές στο οδόστρωμα, προβλήματα με την φωτεινή σηματοδότηση, τις διαγραμμίσεις αλλά και την σήμανση.

Επιπλέον θα μπορούν να ενημερώνουν το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας, για τυχόν πτώση υλικών στο οδόστρωμα όπως λάδια, φερτά υλικά ή άλλα αντικείμενα, αλλά και οτιδήποτε μπορεί να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών.

Ήδη έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση 3.000 μικρών πινακίδων στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής , με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 ενώ παράλληλα διαθέτουν και σύγχρονο κωδικό QR code για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνηση τους.

Σημειώνεται πως στις πινακίδες έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες.

Παράλληλα ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση του προσωπικού του τηλεφωνικού κέντρου στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, ενώ τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθούν οι τεχνικές εργασίες για τον πολυκαναλικό αριθμό έτσι ώστε το κέντρο να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλές γραμμές ταυτόχρονα.

Στις 15 Απριλίου ο τηλεφωνικός αριθμός θα παραδοθεί προς χρήση ενώ παράλληλα δημιουργείται και ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphone.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Ανανέωση για το Audi A3 και νέα, πιο off road έκδοση Allstreet

Audi