Μπορεί τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα κάθε είδους και ειδικά τα plug-in υβριδικά (PHEV, Plug in Hybrid Electric Vehicle) ή τα πλήρως ηλεκτρικά με μπαταρία (BEV, Battery Elecric Vehicle) να είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, σίγουρα όμως δεν είναι το παρόν. Ειδικά στη χώρα μας με τις ελλιπείς στον τομέα αυτό υποδομές.
Έτσι λοιπόν το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς που διανύουμε πουλήθηκαν μόλις 229 BEV και PHEV, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων). Από αυτό, όπως μπορείτε να δείτε και από τον πίνακα που ακολουθεί τα πλήρως ηλεκτρικά είναι μόλις 91, ενώ τα υπόλοιπα 137, που δεν είναι καθόλου πολλά, είναι plug-in υβριδικά. Τα οποία ευνοούνται από το φορολογικό μας σύστημα και λόγω των χαμηλότερων εκπομπών CO2 τους.
Το συνολικό μερίδιο αγοράς του είναι μόλις 0,35%, ενώ στο άμεσο μέλλον, λόγω και της έλευσης περισσότερων αντίστοιχων μοντέλων, αναμένεται να αυξηθεί αλλά σε καμία περίπτωση να ξεπεράσει το 1 με 2%.
