Σύνδεση

Featured

To και υβριδικό Skoda Vision RS δείχνει τον αντικαταστάτη του Rapid

H Skoda, λίγες μέρες πριν από την έναρξη της έκθεσης στο Παρίσι, έδωσε στη δημοσιότητα νέα σκίτσα και στοιχεία για το Vision RS. Το πρωτότυπό της που στην ουσία προλογίζει τρία πράγματα: την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν τα νέα σπορ μοντέλα της με τον κωδικό RS, την εικόνα του διαδόχου του Rapid που δείχνει πολύ ενδιαφέρουσα και τη διαμόρφωση ενός πιθανού plug-in υβριδικού της.

Γεγονός είναι πως ο διάδοχος του Rapid που κινείται μάλλον περιφερειακά στη μικρή- μεσαία κατηγορίας θα τοποθετείται στην καρδιά της και θα διεκδικήσει σαφώς περισσότερα. Για αυτό θα έχει, όπως βλέπουμε και από τα σκίτσα, μια μοντέρνα εμφάνιση σε συνδυασμό με τους μεγάλους χώρους και τις πρακτικές λύσεις που παραδοσιακά χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της μάρκας.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4341″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Το υβριδικό σύστημα πρόωσης του πρωτότυπου, που δεν δείχνει να απέχει καθόλου από την κανονική παραγωγή, αποτελείται από τον 1.5 TSI των 150 ίππων και έναν ηλετροκινητήρα 102 ίππων. Η μπαταρία είναι 13,0 kWh, εξασφαλίζει μια αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση για 70 χιλιόμετρα και σύμφωνα με τη Skoda φορτίζει μέσα σε 2,5 ώρες. Το 0-100 είναι υπόθεση 7,1 δευτερολέπτων, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ ώρα ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 33 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured