Σύνδεση

Featured

«Αυτοκίνητο του 2019» για την Ελλάδα το Skoda Karoq

Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος ο ανεξάρτητος δημοσιογραφικός θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξε με ανοιχτή ψηφοφορία το «Αυτοκίνητο του 2019» για τη χώρα μας μεταξύ των 10 αυτοκινήτων που είχαν προκριθεί -με ψηφοφορία και πάλι- από τα συνολικά 23 νέα μοντέλα που κυκλοφόρησαν τους περασμένους 12 μήνες.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να σημειώσω πως τα δέκα αυτοκίνητα της τελικής δεκάδας – Citroen C3 Aircross, Dacia Duster, Ford Focus, Hyundai Kona, Kia Ceed, Mercedes A-Class, Seat Arona, Skoda Karoq, Volvo XC40, VW T-Roc- αποτελούν αφενός όλα πολύ καλές προτάσεις, που έκαναν τη ψηφοφορία ακόμα πιο δύσκολη και αφετέρου αντικατοπτρίζουν πλήρως τις τάσεις της αγοράς. Εφτά είναι SUV και μάλιστα τα 4 μπορούμε να πούμε πως ανήκουν στην συνεχώς όλο και πιο δημοφιλή κατηγορία των B-SUV, ενώ τα 3 είναι «συμβατικά». Ενδιαφέρον είναι και πως τα 3 ανήκουν στην μικρή- μεσαία κατηγορία που πριν την επέλαση των SUV ήταν η πιο δημοφιλής και βέβαια εξακολουθεί να είναι πολύ σημαντική.

Με βάση τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας λοιπόν, τα οποία αν θέλετε μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά κάνοντας κλικ ΕΔΩ, «Αυτοκίνητου του 2019» για την Ελλάδα είναι το Skoda Karoq με συνολικά 399 βαθμούς.

Το οποίο ψήφισα και εγώ ως πρώτο, δίνοντας του 13 βαθμούς από τους συνολικά 100 που είχα στη διάθεσή μου. Και αυτό γιατί πιστεύω πως με βάση τα δεδομένα της χώρα μας -οικονομικά, οδηγικά αλλά και με βάση τις ανάγκες της πλειοψηφίας των αγοραστών της χώρας- το Karoq αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση. Με turbo κινητήρα βενζίνης 1.000 κυβικών και turbo diesel 1.600 στη βάση της γκάμας του είναι προσιτό, έχει απόλυτα ικανοποιητικούς χώρους και πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης.

Στο Ford Focus, που ήταν και το δεύτερο αυτοκίνητο της τελικής κατάταξης με 289 βαθμούς, έδωσα 12 βαθμούς, καθώς είναι ένα εξαιρετικά ευχάριστο και ασφαλές αυτοκίνητο στο δρόμο, έχει αναβαθμιστεί αισθητά σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ το μόνο σημείο που υστερεί είναι το σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ του.

Ακόμα πιο αναβαθμισμένα σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι το Kia Ceed, στο οποίο έδωσα επίσης 12 βαθμούς επιβραβεύοντας και τη συνολική αναβάθμιση της μάρκας αλλά και την πλήρη γκάμα του μοντέλου. Με πολλές εκδόσεις αμαξώματος αλλά και εξοπλισμού με πιο ενδιαφέρουσα την GT-Line.

Επίσης 12 βαθμούς έδωσα στο Volvo XC40, που είναι με διαφορά το πιο ενδιαφέρον και ευχάριστο οδηγικά SUV της σουηδικής εταιρείας. Ταυτόχρονα διαθέτει και έναν πολύ καλό κινητήρα 1.500 κυβικών, που στο άμεσο μέλλον θα συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο, ενώ είναι κορυφαίο και σε θέματα ασφάλειας και εξοπλισμούς υποβοήθησης.

Στο Dacia Duster έδωσα 9 βαθμούς, μιας και πρόκειται για ένα τίμιο αυτοκίνητο από το οποίο κανείς θα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος αν το αποκτήσει για αυτό που είναι. Ένα τίμιο SUV, με χώρους και σύγχρονους κινητήρες από τη νέα χρονιά, που ακολουθεί τις τάσεις και σε καμία περίπτωση δεν τις δημιουργεί.

Αντίθετα τάσεις δημιουργεί η νέα Α-Class, κυρίως σε ότι αφορά τη διαμόρφωση του εσωτερικού της με τον πλήρη ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά και το εξαιρετικό σύστημα infotainment MBUX. Από την άλλη όμως αν θέλει να πάρει κανείς την Α 200 που έχει την απόδοση που αρμόζει σε ένα σύγχρονο μοντέλο με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πρέπει να ξεκινήσει από πολύ ψηλά, από τις 32.605 ευρώ και χωρίς στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο όπως στην αρχή του λανσαρίσματός της. Τιμή που τη βάζει στα χωράφια της C-Class που ανήκει στην αμέσως επόμενη κατηγορία.

Τους ίδιους βαθμούς, 9, έδωσα και στο Seat Arona που είναι μια αξιόλογη πρόταση στα B-SUV, ενώ από ένα βαθμό λιγότερο, 8 δηλαδή, έδωσα στα VW T-Roc, Ηyundai Kona και Citroen C3 Aircross. Από το πρώτο θα περίμενα μια ακόμα καλύτερη εικόνα στα πλαστικά του, από το Kona μια λιγότερο επιτηδευμένη σχεδίαση και από το C3 Aircross ένα πιο δυναμικό προφίλ.

Η φετινή εκδήλωση φιλοξενήθηκε στη Μαρίνα Ζέας και το Casca. Χορηγοί ήταν τα λιπαντικά Eneos, τα ελαστικά Kumho και η εταιρεία επαγγελματικών εργαλείων USAG. Την όλη διοργάνωση επιμελήθηκε η Promevent και την εκδήλωση η CGC Communication.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford

Το πολύ ενδιαφέρον HabaNiro θα μπορούσε να είναι ένα μελλοντικό Niro;

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup