Σύνδεση

SEAT

Τα μέρη ενός αυτοκινήτου SEAT υποβάλλονται σε σκληρές δοκιμασίες

Όλα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων SEAT υποβάλλονται πραγματικά σε ακραίες δοκιμές πριν την κυκλοφορία τους στην αγορά: οι πόρτες ανοιγοκλείνουν 30.000 φορές, τα προσκέφαλα και οι πλάτες των καθισμάτων βουρτσίζονται 20.000 φορές και κάθε κουμπί πιέζεται 5.000 φορές. Αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα των πιο σοβαρών δοκιμών που ένα αυτοκίνητο πρέπει να περάσει πριν το αποκτήσει ο μελλοντικός ιδιοκτήτης του. Οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές πραγματοποιούνται σε πρωτότυπα μοντέλα. Άλλες εκτελούνται σε όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής, αμέσως πριν την έξοδο τους από το εργοστάσιο. Στόχος είναι να διασφαλιστεί η ποιότητα και η αξιοπιστία των εξαρτημάτων καθώς και του αυτοκινήτου στο σύνολο του.

Τροχοί που κάνουν τον γύρο του κόσμου τέσσερις φορές: περίπου 50 μηχανικοί δοκιμάζουν τα πρωτότυπα οδηγώντας πάνω από 1.200.000 χιλιόμετρα το χρόνο σε ακραίες συνθήκες εδάφους, οδήγηση που ισοδυναμεί σε τέσσερις φορές το γύρο του κόσμου. Όλα τα τμήματα των τροχών πρέπει να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες παγετού των ρώσικων δρόμων και στη καυτή ζέστη των 50 βαθμών της μαροκινής ερήμου.

3.000 χλμ. με χτυπήματα χαλικιών: Εκατοντάδες χιλιάδες θραύσματα βράχου χτυπάνε το αμάξωμα του αυτοκινήτου, τους θόλους των τροχών ή τους προφυλακτήρες κατά τη φάση δημιουργίας ενός μοντέλου. Στόχος είναι να εξεταστεί η αντοχή τους σε 3.000 χιλιόμετρα οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος.

20.000 κινήσεις τριβής ανά κάθισμα: είσοδος και έξοδος από τη καμπίνα του αυτοκινήτου 20.000 φορές στη σειρά. Οι ενέργειες αυτές αναπαράγονται από ένα μηχάνημα που προσομοιώνει τον οδηγό και τους επιβάτες που κάθονται στο ύφασμα των καθισμάτων. Επιπλέον, οι πλάτες των καθισμάτων διπλώνουν έως και 20.000 φορές σε κάθε μοντέλο για έλεγχο αντοχής.

Μέχρι και 5.000 πιέσεις ανά κουμπί: κάθε κουμπί και μηχανισμός ελέγχου και επιλογής, πρέπει να μεταδίδει μία αίσθηση ποιότητας και ακρίβειας στην υφή. Για το λόγο αυτό, τα κουμπιά στην οθόνη πλοήγησης, το ραδιόφωνο και ο επιλογέας κλιματισμού πιέζονται έως και 5.000 φορές. Το αρμόδιο Τμήμα Haptics, εκτελεί αυτές τις δοκιμές τρία χρόνια πριν το λανσάρισμα των μοντέλων.

Κλείσιμο θυρών 30.000 φορές το χρόνο: εκτελούνται 30.000 ενέργειες κλεισίματος θυρών για να διασφαλιστεί πως ο ήχος του κλεισίματος είναι απαλός, μεταφέροντας όμως παράλληλα την αίσθηση ότι η καμπίνα είναι πλήρως σφραγισμένη.

2 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμής δρόμου: Στόχος αυτής της δοκιμής είναι να ελέγξει τη σωστή λειτουργία του συστήματος πέδησης και να επαληθεύσει ότι δεν προκαλεί ενοχλητικούς θορύβους. Αυτή είναι η τελική δοκιμή πριν τα αυτοκίνητα παραδοθούν στις αντιπροσωπείες. Οι οδηγοί που εκτελούν την τελευταία αυτή πρόκληση για τα αυτοκίνητα καλύπτουν συνολικά 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα ετησίως σε ανώμαλες επιφάνειες και σε άλλες με κλίση, λιθόστρωτα και σε έξι συνολικά διαφορετικούς τύπους οδοστρώματος.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda