Η κροατική Rimac, η οποία ιδρύθηκε το 2009, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για τα οφέλη που έχουν οι εταιρείες που ασχολούνται εδώ και αρκετά χρονικό διάστημα με την ηλεκτροκίνηση και έχουν αναπτύξει ανάλογη τεχνογνωσία.
Έτσι λοιπόν η Rimac πέρα από τα δικά της αυτοκίνητα που κατασκευάζει συνεργάζεται με την Aston Martin για το σύστημα KERS της Valkyrie, με την Koenigsegg για την οποία παράγει high tech μπαταρίες, με την Pininfarina για το Battista, ενώ τώρα ξεκινά και μια συνεργασία με τον Κορεατικό όμιλο των Hyundai και Kia. Ο οποίος θα επενδύσεις συνολικά 80 εκατομμύρια ευρώ -64 η πρώτη και 16 η δεύτερη- με σκοπό την εξέλιξη δύο σπορ μοντέλων υψηλών επιδόσεων.
Το ένα θα είναι ένα μικρο- μεσαίο Hyundai N με μπαταρίες (EV) και το άλλο ένα ηλεκτρικό με ενεργειακές κυψέλες (FCEV). Η ανακοίνωση αναφέρει η συνεργασία αφορά στα μοντέλα αυτά που λογικά θα παρουσιαστούν του χρόνου, πιθανότατα σε πρωτότυπη μορφή με στόχο κάποια στιγμή να φτάσουν στην κανονική παραγωγή.
